بستن
دانلود فیلم اسلحه The Weapon 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم اسلحه The Weapon 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم اسلحه The Weapon 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

24% رضایت

دانلود فیلم اسلحه The Weapon 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

اکشن , هیجان انگیز | آمریکا | 1 ساعت و 25 دقیقه | 2023 | 24 % رضایت | 10/ 2.4
کارگردان : Tony Schiena

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم اسلحه The Weapon : دالاس یک ماشین کشتار یک نفره است که برای یک رئیس اوباش وگاس کار می کند و تا زمانی که عدالت اجرا نشود متوقف نخواهد شد.
درباره فیلم اسلحه The Weapon : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Tony Schiena در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم اسلحه بازیگرانی چون AnnaLynne McCord، Sean Patrick Flanery، Tony Schiena، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

581.3MB

کیفیت : 720p

976.4MB

کیفیت : 1080p

1.8GB

خلاصه فیلم اسلحه The Weapon : دالاس یک ماشین کشتار یک نفره است که برای یک رئیس اوباش وگاس کار می کند و تا زمانی که عدالت اجرا نشود متوقف نخواهد شد.
درباره فیلم اسلحه The Weapon : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Tony Schiena در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم اسلحه بازیگرانی چون AnnaLynne McCord، Sean Patrick Flanery، Tony Schiena، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم The Weapon ساخت 2023

دالاس یک ماشین کشتار یک نفره در یک داد و بیداد مرموز است. حملات او به باندهای دوچرخه سواری و آزمایشگاه های مواد مخدر باعث عصبانیت رئیس اوباش وگاس می شود که نامزد دالاس را گروگان گرفته است. اما دالاس برای چه کسی کار می کند؟ حتی شکنجه هم باعث نمی شود که او …

فیلم کاملا وحشتناک افراد حاضر در آن را نمی توان «بازیگر» نامید، من نمی توانم باور کنم که واقعاً برای این کار دستمزد دریافت کرده اند. فقط خسته نباشید، این یکی از آن فیلم‌های «آنقدر بد که خوب است» نیست، فقط بد است، واقعاً بد است. CGI تقریباً به اندازه بازیگری بد است، آتش در یک صحنه به نظر می رسد که توسط یک کودک 4 ساله با مداد رنگی کشیده شده است. در مورد مبارزه، خوب، اگر یک طراح رقص در صحنه فیلمبرداری وجود داشت، آنها واقعاً باید به دنبال بردن حرفه خود در جهت کاملاً متفاوت باشند. من دعواهای بهتری را از افراد مست در Wetherspoons دیده ام. حدس من این است که حتی فیلمنامه ای برای فیلم وجود نداشت. یک نفر فقط خلاصه داستان را توضیح داد و گفت: “بیا برویم، فقط هر کاری می خواهید بکنید”. این فیلم قطعاً 0/10 است، متأسفانه این یک گزینه نبود، بنابراین مجبور شدم به آن 1 ستاره بدهم، اما لطفاً مطمئن باشید، این فیلم به هیچ وجه ارزش آن 1 ستاره را ندارد.

کارگردان تونی شینا، اکشن «اسلحه» را برای ما به ارمغان می‌آورد. دالاس یک ماشین کشتار تک‌نفره در یک داد و بیداد مرموز است. حملات او به باندهای دوچرخه‌سواری و آزمایشگاه‌های مواد مخدر باعث عصبانیت رئیس اوباش وگاس می‌شود که دوست دختر دالاس را گروگان گرفته است. اما دالاس برای چه کسی کار می کند؟ حتی شکنجه او را مجبور به صحبت نمی کند… و تا زمانی که عدالت اجرا نشود دست از کار برنمی دارد. تونی شینا اولین کارگردانی خود را به نمایش می گذارد و همچنین در نقش مامور سابق نیروهای ویژه دالاس در این فیلم بازی می کند. ما با شخصیت او از طریق فلاش بک های نجات خشونت آمیز جسورانه زنی که ربوده شده و به زور وارد یک حلقه قاچاق جنسی شده بود آشنا می شویم. رویارویی او با یک باند موتور سیکلت خشن و بی رحم دیوانه است. تصویر ترسناک است و به خوبی تصویربرداری شده است و توسط همه درگیرها انجام شده است تا احساسی واقعی از وضعیت ارائه دهد. ما در اینجا اتفاقات زیادی در حال رخ دادن هستیم، ما نمادی از Cubin Gooding Jr داریم و همه چیز واقعا عمیق می شود زیرا دالاس با باندهای دوچرخه سوار، کارتل ها و گروه های دوچرخه سواری برخورد می کند. مردی که تمام این دیدار را سازماندهی می کند، لارس با بازی ریچارد گریکو همیشه خوش آمدید. چه کسی دوست دختر دالاس زیبا و با استعداد آنا لین مک کورد را ربود. دوست من شانون ریچ صحنه سرگرم کننده ای در نقش سالی دارد، ای کاش بیشتر می شد. جیمز چالک یک بازیگر بزرگ بازی بسیار خاطره انگیزی دارد. کلیپ انحصاری زیر را بررسی کنید. آنچه ما داریم مجموعه‌ای است که با اکشن منفجر می‌شود و برخی از بهترین صحنه‌های مبارزه با رقصی که من در مدتی کوتاه صحنه‌ای داشتم. تماشای فیلمی با چنین آدرنالین و صحنه‌های ساخته‌شده آنقدر هوای تازه است. در اینجا گروه بازیگران بسیار خوبی وجود دارد که نمی‌خواهید تمام شود. تونی شینا در اولین پروژه خود در اینجا یک چالش داشت. اما او تیم بزرگی داشت و همه چیز به نتیجه رسید.

وای! با چند نام خوب در بازیگران انتظار زیادی داشتم. اما، این بعاد بود. خط داستانی بی‌نظیر از طریق فلاش‌بک‌های نامرتبط، دیالوگ‌های ساده و پیش پا افتاده، صحنه‌های مبارزه بد رقص، شخصیت‌های توسعه‌یافته ضعیف…فقط افتضاح است. شروع کردم به نواختن آن و به زودی صدای پس زمینه برای گذراندن وقت در حالی که من کارهای روزمره خانه را انجام می دادم، شد. فقط وحشتناک متأسفانه از دیدن بروس درن و کوبا گودینگ نام و استعداد خود را برای چنین تلاش کم بودجه ای وام دادند. حدس می‌زنم همه باید قبض‌های آب و برق را بپردازند و یک شغل یک شغل است. به خودتان لطفی کنید و این یکی را به اشتراک بگذارید، مطمئن نیستم که حتی ارزش شنیدن آن را در پس‌زمینه داشته باشد… چیز دیگری را پیدا کنید که ارزش وقت شما را داشته باشد.

معرفی فیلم اسلحه و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است اسلحه که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 2.50 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم اسلحه با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم The Weapon به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم اسلحه را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *