بستن
دانلود فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2 Minerva 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2 Minerva 2023 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2 Minerva 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

71% رضایت

دانلود فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2 Minerva 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

ترسناک , درام | آمریکا | 1 ساعت و 14 دقیقه | 2023 | 71 % رضایت | 10/ 5.3
کارگردان : Dutch Marich

برای همه سنین

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2: Minerva : در سال 2018 یک رشته تراژدی در شمال شرقی نوادا رخ داد. یک زن مرده پیدا شد و دیگری در امتداد همان بزرگراه دورافتاده ناپدید شد. آیا این رویدادها می تواند با ناپدید شدن گری هینگ، مردی که در فضای باز در سال 2017 رخ می دهد مرتبط باشد؟
درباره فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2: Minerva : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، درام می‌باشد و به کارگردانی Dutch Marich در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا بازیگرانی چون Brooke Bradshaw، Laurie Felix Bass، Suziey Block، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480p

497.7MB

کیفیت : 720p

840.3MB

خلاصه فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2: Minerva : در سال 2018 یک رشته تراژدی در شمال شرقی نوادا رخ داد. یک زن مرده پیدا شد و دیگری در امتداد همان بزرگراه دورافتاده ناپدید شد. آیا این رویدادها می تواند با ناپدید شدن گری هینگ، مردی که در فضای باز در سال 2017 رخ می دهد مرتبط باشد؟
درباره فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا Horror in the High Desert 2: Minerva : محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی Dutch Marich در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا بازیگرانی چون Brooke Bradshaw، Laurie Felix Bass، Suziey Block، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان فیلم Horror in the High Desert 2 Minerva ساخت 2023

در سال 2018 یک رشته تراژدی در شمال شرقی نوادا رخ داد. یک زن مرده پیدا شد و دیگری در امتداد همان بزرگراه دورافتاده ناپدید شد. آیا این وقایع می تواند با ناپدید شدن گری هینگ در فضای باز در سال 2017 مرتبط باشد؟

… از این مصیبت رنج می برم، یعنی. درست است، خوب، من حتی اولین فیلم یا مستند را اینجا ندیده ام، وقتی به تماشای “Horror in the High Desert 2 Minerva” 2023 نشستم. بنابراین من نمی دانستم که در چه چیزی هستم. من معتقد بودم که این یک فیلم ترسناک است، و بنابراین ترجیح دادم آن را تماشا کنم، حتی بدون اینکه فیلم اول را دیده باشم. و باید بگویم که نسبتاً گیج هستم که آیا “Horror in the High Desert 2 Minerva” قرار است یک مستند باشد یا فیلمی که شبیه یک مستند است. اما راستش را بخواهید، مطالبی که روی صفحه نمایش داده می‌شد آنقدر کسل‌کننده و بی‌معنی بود که به سختی اهمیتی می‌داد، زیرا من به سادگی به آنچه در جریان است اهمیتی نمی‌دادم. من انتظار داشتم یک فیلم ترسناک ببینم و در عوض یک مستند از من ارائه می شود. این یک نوسان و اشتباه بود، و این چیزی نیست که توصیه کنم وقت، پول یا تلاش خود را برای آن تلف کنید. امتیاز من از “ترسناک” در صحرای مرتفع 2 مینروا»، از نویسنده و کارگردان داچ ماریچ، بر یک ستاره از هر ده فرود می‌آید، زیرا اصلاً چیزی نبود که به آن اعتقاد داشتم.

اولین فیلمی که تماشا کردم فقط به این دلیل که امتیاز نزدیک به 8 را در این فیلم دیدم و OCD من را می کشد اگر سریالی را با دنباله شروع کنم. به جز آن تجارت با جنگ ستارگان. اما این به حساب نمی آید. من بسیار خوشحالم که انجام دادم. این یک فیلم ترسناک دیدنی نیست، اما پس اصلاً چیست؟ ارزش پرسیدن داره برای من، بهترین ترسناک می‌تواند ترس‌ها را بدون تکیه بر کیچ مانند جامپ اسکر به ارمغان بیاورد. و با خشونت بی دلیل نیست، در حالی که از استفاده از آن نمی ترسیم. اما شاید مهمتر از همه، این باید داستان خوبی را تعریف کند. و داستان تثبیت شده در هر دو فیلم به قدری مبهم است که تهدیدآمیز باشد، در حالی که به اندازه کافی اشاره شده است که خود را در حال انجام کاری جدید نشان دهد – در حالی که حتی خیلی جدید نیست. ، فیلم‌های یافت شده و سبک‌های روایت مستند را برداشته و با هم به شکلی فوق‌العاده روان اجرا کرده است. به طور جدی، همانطور که شروع می شود، فکر می کنید، “آه این دارد پیر می شود.” اما تقریباً در اواسط راه، متوجه شدم که فکر می کنم، “خب اگر چنین چیزی در زندگی واقعی وجود داشته باشد، آیا به این شکل ارائه نمی شود؟” اشتباه نکنید، این منحصر به فرد نیست. اما بدون اینکه درهم و گنگ باشد، انجام می شود، که در این ژانر خود به اندازه کافی منحصر به فرد است. علاوه بر این، اغلب تولیدات مستقل یا بیش از حد به سمت گرافیک و جلوه ها می روند، که نمی توانند توخالی بودن بقیه و با آنها را جبران کنند. به هر حال می توانند از عهده این کار برآیند، در نتیجه یک قطعه عجیب و غریب از دره عجیب و غریب با دیالوگ های بد ایجاد می شود، یا آنقدر در محراب هنری هنرپیشه فداکاری می کنند که تماشای آن شبیه یک سخنرانی هالووین TED از فیلیپ سیمور هافمن است. من می‌توانم بگویم که به روش خوبی نیست، اما فکر نمی‌کنم راه خوبی وجود داشته باشد. به طور خلاصه، این افراد کار بزرگی را انجام داده‌اند که فقط وارد یک ژانر کاملاً ناشناس شده‌اند. و من مشتاقانه منتظر ورودی بعدی هستم که بعد از این فصل دوم کاملاً تضمین شده است. لطفاً واقعاً لطفاً فروش نروید.

این دنباله از داستان Gary Hinge نسخه اصلی فاصله می‌گیرد (با توجه به این توهم که این یک مجموعه مستند مشروع است، چندین بار به ما قول داده شده است که اطلاعات بیشتری در مورد Hinge از سوی سازندگان فیلم در حین توسعه ارائه شود) برای تمرکز روی دو شخصیت جدید، مینروا نامدار و زن جوان دیگری به نام آملیانا، که هیچ یک از آنها هرگز یکدیگر را ملاقات نکرده و حتی نمی شناسند، اما سرنوشت آنها با برخورد با همان پدیده وحشتناک به هم مرتبط می شود. من نمی خواهم چیز مهمی ارائه دهم. از آنجایی که این یک فیلم نسبتاً جدید است و احتمالاً بسیاری از مردم هنوز آن را ندیده اند. نظرم را محدود به این مشاهدات می‌کنم: 9 ستاره برای دنباله‌ای اهدا می‌شوند که نه تنها دنیای نسخه اصلی را گسترش می‌دهد (در اینجا سایه‌هایی از نوارهای Poughkeepsie در بازی وجود دارد، اما در واقع فکر می‌کنم وحشت در صحرای بلند 2 فیلم بهتری است)، اما بسیار بسیار ترسناک است. شوخی نمی‌کنم، این یکی از قانونی‌ترین فیلم‌های هولناکی است که در مدت‌زمان دیده‌ام، علی‌رغم این واقعیت که ما حتی کمتر از فیلم قبلی شاهد هر جهنمی هستیم. تا آنجا که من می دانم، حتی یک عکس کامل از حضور با جزئیات وجود ندارد، فقط نگاه اجمالی اینجا و آنجا به شیوه هایی به یاد ماندنی و پر انرژی است. کسر یک ستاره برای یکی از بدترین انتقال بین روایت هایی است که من داشته ام. تا کنون دیده شده. برای فیلمی که خیلی درست می شود، روشی که این فیلم از انحراف داستان مینروا به داستان آملیانا می گذرد، تقریباً به طرز کمدی نادرست است. هیچ انتقالی وجود ندارد فقط روی آملیانا در یک نقطه خاص تمرکز می‌کند و دیگر درباره مینروا نمی‌باشد، و شخصیت مردی را که به طور خلاصه در طول مصاحبه در صحنه‌های ابتدایی فیلم معرفی می‌شود، در خود جای می‌دهد. راستش را بخواهید، وقتی داستان آملیانا شروع شد، خیلی سریع از آن گذار ناشیانه گذر کردم و خودم را کاملاً درگیر کردم. این به من کمک می کند که این قسمت وحشتناک ترین و وحشتناک ترین قسمت فیلم است. اما من دوست دارم

معرفی فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا و تماشای آنلاین رایگان در رسانه فیلم تو سریال

لازم به ذکر است وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا که در ژانر و به کارگردانی ساخته شده است و از نگاه کاربران سایت IMDB نمره 5.30 را کسب کرده است

برای دانلود فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا با زیرنویس فارسی ساخت 2023 کافی است به قسمت باکس دانلود مراجعه کنید و با توجه به اطلاعات موجود و بررسی کیفیت فیلم Horror in the High Desert 2 Minerva به صورت 180-720-1080 می توانید تجربه بسیار خوبی را از دانلود فیلم وحشت در صحرای مرتفع 2 مینروا را داشته باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *