بستن

فروش ۶۷ میلیون دلاری Black Panther 2 در هفته دوم

0 دیدگاه | 2 سال پیش

داستان فیلم “او گفت” با بازیگرانی چون “کری مولیگان” و “زویی کازان”، که موضوعاتی مانند افشای آزارهای جنسی “هاروی واینستین” را دربرمی‌گیرد، با استقبالی از جانب تماشاگران بزرگسال کمتر همراه بود و فروش کلی آن ۲.۲ میلیون دلار رسید.

در هفته دوم اکران، “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” (Black Panther 2) از دیزنی و مارول، ۶۷.۳ میلیون دلار فروش داشت. “واکاندا برای همیشه”، که در اکران اولیه ۱۸۱ میلیون دلار فروش داشت، اکنون به مجموع فروشدهی ۲۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۴۶.۳ میلیون دلار در سطح جهان رسیده است.

فیلم‌های جدید همچون “او گفت” و کمدی تلخ، “منو” (The Menu) سرچ‌لایت با بازی “آنیا تیلور-جوی” در هفته جاری با “واکاندا برای همیشه” رقابت کردند. “منو” در ۳۱۰۰ سینما در آمریکای شمالی اکران شد و ۹ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم “او گفت” که توسط ماریا شریدر کارگردانی شده و در ۲۰۰۰ سینما اکران شد، ۲.۲ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم که بازیگرانی مانند “کری مولیگان” و “زویی کازان” را در خود جای داده بود، با هدف برجسته‌کردن در فصل جوایز برنامه‌ریزی شده بود.

با عرضه اپیزودهای اول و دوم از فصل سوم “برگزیده” (The Chosen)، فروش ۸.۲ میلیون دلاری ثبت شد. این فیلم مذهبی با این رکورد، فیلم‌های “بلک آدام” (Black Adam) با ۴.۵ میلیون دلار و “بلیت بهشت” (Ticket to Paradise) با ۳.۲ میلیون دلار فروش را عقب گذاشت.

فیلم‌های دیگری مانند “استخوان و همه چیز” (Bones and All) اثر “لوکا گوادانینو” با بازی “تیموتی شالامی” این هفته در پنج سینما در لس‌آنجلس و نیویورک اکران شد و ۱۲۰ هزار دلار فروخت.

0 دیدگاه