بستن

معرفی بهترین فیلم ها با موضوع هوش مصنوعی

0 دیدگاه | 3 ماه پیش

دنیای فیلم و سریال بسیار عجیب است، شخصی از فیلمی خوشش می آید اما این در حالی است که همان فیلم برای شخص دیگر بسیار بد و افتضاح است و این نشان می دهد که تماشا فیلم و سریال امری کاملا سلیقه ای است، یکی از مهم ترین ترندهای امروز سینما، فیلم ها با موضوع هوش مصنوعی است؛ که در این مقاله ما قصد داریم به معرفی برترین از این نوع فیلم ها بپردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در دانلود فیلم خارجی داشته باشید؛ همچنین باید گفت که با توجه به این موضوع یعنی هوش مصنوعی در ساخت فیلم و سریال، باید اعتراف کرد که می تواند با این ابزار انیمیشن های بسیار خوبی را نیز تولید کرد به این ترتیب شما می توانید با بهترین انتخاب به هدف خود را یعنی دانلود انیمیشن دوبله فارسی برسید.

ارتباط هوش مصنوعی با فیلم

ارتباط هوش مصنوعی با فیلم

ابزارهایی مانند Runway و Pika در حال پیشروی در استفاده از A.I در تولید ویدئو هستند. در کمتر از یک سال، ویدیوی تولید شده توسط هوش مصنوعی از یک آرزوی دور به ابزاری مشروع تبدیل شد که بازیگران را برای حمایت از قرارداد قوی‌ تر تشویق می‌کرد، A.I. در حال پیشرفت در تولید متن به ویدئو است، اما برخی از بهترین نمونه های A.I. در ویدئو و فیلم در حال حاضر در تصویری FX و فیلمبرداری هستند؛ در اینجا، بدون ترتیب خاصی، برخی از بهترین نمونه های فیلم و ویدئو تولید شده با هوش مصنوعی آورده شده است؛ در ادامه به معرفی فلیم هایی که با محوریت هوض مصنوی یا همان ای آی ساخته شده می پردازیم:

Finch

قهرمان فیلم، Finch Weinberg، یک مهندس است که با سگش در دنیایی بعد از اتفاقات آخرالزمانی زندگی می‌ کند. روزی او رباتی می‌ سازد که هدف منحصر به‌ فردی دارد و آن هدف این است که از حیوان خانگیش که یک سگ است محافظت کند. اما بعد از گذشت مدتی، ربات شروع به یادگیری زندگی، عشق، دوستی می کند و او یاد می گیرد که همچون یک انسان رفتار کند. این سه به یک خانواده تبدیل می‌ شوند و با هم به دنبال مکانی جدید می‌ گردند تا آن را خانه بنامند؛ لذا یکی از پیشنهادات این است که با دانلود فیلم finch از این تکنولوژی لذت ببرید.

The 100

این سریال یعنی سریال 100 نیز در دنیای بعد از آخرالزمان ساخته شده است که ۹۱ سال پس از یک جنگ هسته‌ ای ویرانگر که بازماندگان بسیار کمی را روی زمین برجای گذاشته‌ است می‌ گذرد. این بازماندگان یا به نوع دیگر نجات یافته گان که در دوازده ایستگاه فضایی در حال چرخش به دور سیاره زندگی می‌ کردند متحد شدند تا یک ایستگاه واحد به نام «The Ark» ایجاد کنند.  اما لازم به ذکر است که بعد از آن اتفاقا منابع کمی در اختیار آن ها است، و حکم تمامی جرم ها اعدام است، تنها جرم افرادی که زیر 18 سال سن دارند اعدام نیست. با شروع از کار افتادن سیستم‌های پشتیبانی حیات ایستگاه شورا ۱۰۰ زندانی نوجوان را به زمین می‌ فرستد تا مشخص شود آیا این سیاره قابل‌سکونت است یا خیر. نوجوانان به‌ سرعت متوجه می‌ شوند که تنها نیستند و باید با محیط جدید خود سازگار شوند و در عین‌ حال با چالش‌ هایی ازسوی محیط و دیگر بازماندگان انسانی روبه‌ رو شوند.

The Matrix

شاید این فیلم را دیده باشید چرا که این فیلم یکی از برترین فیلم های دنیاست و در لیست 250 فیلم برتر آی ام دی بی وجود دارد؛ ماتریکس نیز فیلمی است که می توان آن را در لیسن بهترین فیلم های ساخته شده با هوش مصنوعی آورد، اگر شما فردی هستید که هنوز و تا به الان این فیلم را ندیده اید، پیشنهاد ویژه ای می شود که حتما این فیلم زیبا را چه با خانواده و چه در تنهایی و با خلوت خود این هنر ساخته شده را تماشا کنید.

Blade Runner 2049 / Blade Runner

نوبتی هم باشد نوبت یکی از بهترین و محبوب ترین فیلم های تولیدی با هوش مصنوعی است، داستان فیلم در زمانی است آدم ها که اشرف مخلوفات هستند با افرادی که انسان نما هستند در حال هم زیستی اند. چه مشکلی وجود دارد؟ تصور کنید شما یک ربات هستید که تنها 2 سال از زندگی شما باقی مانده است. آیا این به شما زمان کافی می‌ دهد تا فرار کنید و مردی را پیدا کنید که شما را آفریده است و به شما فرصت می‌ دهد عمر خود را افزایش دهید؟ این کار چندان هم آسان نیست. بلید رانر (Blade Runner) که یکی از بازیگران این فیلم هوش مصنوعی است در حال شکار این موجودات هوش مصنوعی است. نسخه اصلی، به‌کارگردانی ریدلی اسکات، در سال ۱۹۶۸ براساس رمان Philip K. Dick’s آیا اندرویدها رویای گوسفند برقی را می بینند؟ (?Do Androids Dream of Electric Sheep) ساخته شده است. Blade Runner 2049، به‌کارگردانی دنیس ویلنوو، سی سال به جلو می‌ پرد و حتی او دید عمیق تری را نسبت به تکامل هوش مصنوعی دارد و به ساخت آن می پردازد.

0 دیدگاه