بستن

هالی بیلی: برای فیلم Little Mermaid روزی ۱۳ ساعت درون آب بودم

0 دیدگاه | 1 سال پیش

بیلی در نسخه جدید از فیلم “پری دریایی کوچولو” دیزنی با نقش «پرنسس آریل» به بازیگری پرداخته است. هالی بیلی خبر داده است که برای تبدیل شدن به نسخه لایو-اکشن «پرنسس آریل» در فیلم “پری دریایی کوچولو”، روزی 13 ساعت در آب سپری می‌کند. در مصاحبه با “ادیشن”، او افزوده است که صحنه‌های زیر آب این فیلم با کمک حوضچه‌های آب و جلوه‌های بصری ساخته شده‌اند که توسط “راب مارشال” کارگردانی می‌شوند.

او اظهار می‌کند: “بیش از هر زمان دیگری در زندگی‌ام خودم را تحت فشار قرار دادم. و فکر می‌کنم پیام \[آریل] این بود که بدانی همیشه در شما \[ظرفیت] وجود دارد.”

بیلی توضیح می‌دهد که این بازسازی معاصرتری از داستان کلاسیک است، زیرا در روایت این فیلم انیمیشن دیزنی که در سال 1989 منتشر شد، برخی انتقادها درباره این که آریل فقط به دلیل عشق خود به “پرنس اریک” برای بیرون آمدن از آب، ارائه شده است.

بیلی با افزودن می‌گوید: “خیلی برای این نسخه از فیلم هیجان‌زده‌ام چون ما این منظره را تغییر داده‌ایم که آریل فقط برای یک پسر اقیانوس را ترک می‌کند. این امر بسیار بزرگتر است. در مورد اوست، هدف او، آزادی او، زندگی او و آنچه که می‌خواهد.”

او اضافه می‌کند: “ما به عنوان زن‌های شگفت‌انگیز، مستقل، مدرن و هر چه که فکر می‌کنید هستیم و فراتر از آن. من خوشحالم که دیزنی برخی از این موضوعات را به‌روز کرده است.”

بیلی در گذشته در مصاحبه با “فیس” اظهار داشته بود که از واکنش‌های منفی طرفداران تعجب نمی‌کند: “مردم درک نمی‌کنند که وقتی سیاه باشی نماینده‌ی جامعه‌ای از سیاهان هستی. برای ما بسیار مهم است که خودمان را ببینیم. به عنوان یک فرد آفریقایی تبار، انتظارش را دارید و راستش دیگر تعجب‌آور نیست. وقتی \[من و خواهرم کلوئی] با کمپانی پارک‌وود قرارداد بستیم، \[بیانسه] می‌گفت: ‘من هیچ‌وقت نظرات را نمی‌خوانم. هیچ‌وقت نظرات را نخوانید.'”

«آکوافینا» در نقش «اسکاتل»، «خاویر باردم» در نقش «شاه تریتون»، «ملیسا مک‌کارتی» در نقش «ارسلا»، «جیکوب ترمبلی» در نقش «فلوندر» و «جونا هاور-کینگ» در نقش «پرنس اریک» نیز بازیگران این بازسازی خواهند بود.

فیلم “پری دریایی کوچولو” در تاریخ 26 مه 2023 اکران خواهد شد.

0 دیدگاه