بستن

آنیا تیلور-جوی: فیلم Super Mario Bros باعث شد گیمر شوم

0 دیدگاه | 1 سال پیش

آنیا تیلور-جوی، بازیگر «برادران سوپر ماریو»، می‌گوید این فیلم باعث شد او به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند شود.

انتخاب کریس پرت به عنوان صداپیشه در فیلم انیمیشن «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) نظرات متناقضی را در فضای مجازی برانگیخته است. با این حال، صداپیشگی آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ به این پروژه جنبه‌ای جدی می‌بخشد. بازیگر “گامبیت شهبانو” در یک مصاحبه با “مدرن لاکشری سن دیه‌گو” می‌گوید که حضور در این فیلم او را به یک گیمر تبدیل ساخته است. او حتی برای هالووین لباس پرنسس پیچ را به تن کرده است.

آنیا تیلور-جوی توضیح می‌دهد که حالا به عنوان یک گیمر از وقت گذراندن در بازی‌های آرکید لذت می‌برد. او علاقه‌مند است که با دوستان خود به بازی‌های مشابه همچون بازی‌های سینما بپردازد و مدتها در آن‌ها به سر ببرد.

فن‌های بازی “سوپر ماریو” برای این فیلم انیمیشن بسیار امیدوارند. اما جان لگیزامو، بازیگر نقش لوئیجی در نسخه زنده‌دوربین “برادران سوپر ماریو” ساخته سال 1993، نسبت به نسخه جدید خوش بینی ندارد. وی احساس گرم و صمیمی به فیلم جدید ندارد.

وب‌سایت “ورایتی” اعلام کرده است که در بازه 29 نوامبر تا 5 دسامبر، بحث‌های مرتبط با فیلم «برادران سوپر ماریو»، با 132 هزار توییت، پر حاشیه‌ترین موضوع سینمایی بر روی شبکه‌های اجتماعی بود. لهجه آمریکایی شخصیت ایتالیایی ماریو برخی ازین فن‌ها را از این فیلم بیرون کرده است.

در این فیلم، جک بلک، چارلی دی، کیگان مایکل کی و سث روگن نیز به عنوان صداپیشگان حضور دارند. “برادران سوپر ماریو” در 7 آوریل آینده اکران خواهد شد.

0 دیدگاه