بستن

ال پاچینو به فیلم Billy Knight پیوست

0 دیدگاه | 1 سال پیش

«ال پاچینو» به اولین فیلم بلند «الک گریفن راث» است تحت عنوان «بیلی نایت» (Billy Knight) پیوست. «چارلی هیتون» و «دایانا سیلورز» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. فیلمبردرای پروژه از این هفته در لس‌آنجلس آغاز می‌شود.

داستان فیلم در مورد دو دانش‌آموز به نام‌های الکس با بازی هیتون و امیلی با بازی سیلورز است که پس از پایان دبیرستان فیلمسازی را دنبال می‌کنند. الکس در سوگ از دست دادن پدرش نشسته و یک فیلمنامه‌نویس ناکام است. تنها میراثی که پدر الکس به جا گذاشته جعبه‌ای از فیلمنامه‌های ناتمام و یک دستمال گردن است که نام «بیلی نایت» روی آن نقش بسته. الکس در هالیوود ماجراجویی آغاز می‌کند تا «بیلی نایت» را بیابد.

پاچینوی برنده اسکار اخیراً در «خاندان گوچی» (House of Gucci) به کارگردانی «ریدلی اسکات» نقش‌آفرینی کرده و هیتون در فصل چهارم «موجودات عجیب» (Stranger Things) دیده شده است.

راث می‌گوید: ««بیلی نایت» نامه‌ای عاشقانه به سینماست، یک فانتزی که در تاریخ این فرم هنری باشکوه ریشه دارد. علاوه بر این داستان دو هنرمند جویای نام است، تلاش یک مرد جوان برای یافتن جایگاهش و کشف اینکه چه چیزی در دنیا اهمیت دارد. همکاری با «ال پاچینو» و استعدهای بی‌نظیری چون «چارلی هیتون» و «دایانا سیلورز» رؤیایی بود که به حقیقت پیوست.»

0 دیدگاه