بستن

اپل فیلم Napoleon ریدلی اسکات را در سال ۲۰۲۲ پخش نمی‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«ناپلئون» در فصل اهدای جوایز امسال رقابت نخواهد کرد.
فیلم «ناپلئون» (Napoleon) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و با بازی «واکین فینیکس» در سال ۲۰۲۲ اکران نخواهد شد. این هفته «انکلر» گزارش داد که این فیلم در فصل اهدای جوایز پیش رو رقابت می‌کند، اما منابع نزدیک به این پروژه به «ایندی‌وایر» و چند نشریه دیگر می‌گویند این عنوان تا پایان سال ۲۰۲۲ اکران نمی‌شود و به اسکار ۲۰۲۳ نمی‌رسد. در این گزارش آمده است که «ناپلئون» مرحله پس از تولید را پشت سر نگذاشته است. فیلمبرداری این فیلم فوریه سال گذشته در اروپا آغاز شد و در ماه مه به پایان رسید.

اپل اریجینال فیلمز هنوز تاریخ اکران این فیلم و نیز «آزادی» (Emancipation) با بازی «ویل اسمیت» را اعلام نکرده است.

نگارش فیلمنامه این اثر حماسی به «دیوید اسکارپا» سپرده شده که سابقه نویسندگی «همه پول‌های دنیا» (All The Money in the World) اسکات را دارد. «جودی کومر» قرار بود پس از «آخرین دوئل» (The Last Duel) دوباره با «ریدلی اسکات» همکاری و در مقابل فینیکس نقش همسر ناپلئون را بازی کند اما دلیل «تداخل در برنامه‌ها» از پروژه جدا و با «ونسا کربی» جایگزین شد. فینیکس و اسکات در «گلادیاتور» (Gladiator) با یکدیگر همکاری کرده و نامزد اسکار بهترین کارگردانی و بازیگری شده بودند. «طاهر رحیم» نیز نقش «پل باراس» را بازی می‌کند که فرمانده عالی‌رتبه «ارتش انقلاب» فرانسه بود.

اسکات پیش‌تر در مورد این فیلم بیوگرافیکال به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «فیلمسازی باید در خدمت صحنه‌های نبرد، اکشن، و سکس مدیریت‌شده باشد. وگرنه، ملال‌آور خواهد شد. ویژگی جذاب ناپلئون برای من چیست؟ خیلی ساده است: مردی که یکی از قدرتمندترین انسان‌های تاریخ بود اما در عین حال به یک زن تکیه داشت.»

فینیکس در فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) نقش «آرتور فلک» را تکرار خواهد کرد. «لیدی گاگا»، «زاسی بیتس»، «برندن گلیسون»، «کاترین کینر» و «جیکوب لافلند» دیگر بازیگران این دنباله به کارگردانی «تاد فیلیپس» برای برادران وارنر و دی‌سی خواهد بود.

 

0 دیدگاه