بستن

بازگشت لیو تایلر به «دنیای سینمایی مارول» پس از ۱۶ سال با فیلم Captain America: New World Order

0 دیدگاه | 1 سال پیش

تایلر در آخرین فیلمی که به نام “هالک شگفت‌انگیز” شناخته می‌شود، نقش بتی راس را ایفا کرد. او حالا در فیلم “کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی” به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردد.

لیو تایلر آخرین بار در سال ۲۰۰۸ در فیلم “هالک شگفت‌انگیز” در کنار ادوارد نورتن نقش بتی راس را بازی کرد. اما از آن زمان تاکنون در هیچ فیلم یا سریال مارول دیگری حضور نداشته است.

در فیلم “کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی”، تایلر به همراه آنتونی مکی، هریسون فورد، شیرا هاس، تیم بلیک نلسون، دنی رامیرز و کارل لاملی بازی خواهد کرد.

ویلیام هارت نقش ژنرال تادیوس “تاندربولت” راس، پدر بتی را در فیلم “هالک شگفت‌انگیز” بازی کرده است. او همچنین در فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” و پیش از مرگش در سال ۲۰۲۲ نیز این نقش را تکرار کرد. اما در “کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی”، جای او توسط هریسون فورد پر شده است.

فیلمبرداری “کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی” در آتلانتا آغاز شده است و کارگردانی آن بر عهده ژولیوس اونا قرار دارد. قبلاً گزارش شده بود که آنتونی مکی نقش سم ویلسون را تکرار می‌کند، اما اینبار به جای فالکن، در نقش کاپیتان آمریکا حضور خواهد داشت و جانشین کریس اوانز خواهد شد. تاریخ اکران فیلم در حال حاضر برای ۳ مه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

0 دیدگاه