بستن

برایان کرانستون دنباله Upside را با وجود انتقادها می‌سازد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

کرانستون قصد دارد با همکاری کوین هارت، دنباله فیلم بالایی را بسازد. در فیلم بالایی، برایان کرانستون نقش یک میلیاردر قطع نخاع را بازی کرد. در مصاحبه اخیری با پادکست کلاب رندوم، او اعلام کرد که داستان این فیلم هنوز به پایان نرسیده و با یک دنباله ادامه خواهد یافت.

فیلم بالایی با بودجه ۳۷ میلیون دلار ساخته شد و در سراسر جهان ۱۲۵ میلیون دلار فروش کرد. با این وجود، کرانستون از بسیاری از انتقادهای منفی مخاطبان روبرو شد. او می‌گوید: “بازیگری این است که نقشی را بازی کنید که در واقعیت شما نیستید، آیا این غیرقابل قبول نیست؟”

بیل مار واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: “در نهایت، بازیگری است. اصل کلیدی کمی همین است، آیا نمی‌توانید نقشی را بازی کنید که واقعیتاً نیستید؟”

کرانستون می‌گوید: “من خیلی تعجب کردم که به خاطر این نمایش نقطهٔ منفی دریافت کردم و فکر کردم: ‘این عالی است، بیشتر فرصت به بازیگران معلول بدهید. این یک فرصت بزرگ است… آیا توانی داشته باشی که بار فیلم را تحمل کنی؟'”

او به ستارگانی مانند آل پاچینو در نقش مرد نابینا در فیلم “عطر زن” و دنیل دی لوییس در “پای چپ من” اشاره می‌کند که برای بازی در نقش‌های معلول مورد تحسین قرار گرفتند. وی اضافه می‌کند: “\[اگر این اتفاق می‌افتاد] خیلی از بازی‌های عالی را از دست می‌دادیم.”

0 دیدگاه