بستن

بروس ویلیس اجازه بازآفرینی رایانه‌ای خودش با تکنولوژی دیپ‌فیک را صادر کرد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

ستاره «جان سخت» امتیاز خلق دیجیتال ظاهر خودش را به یک کمپانی دیپ‌فیک فروخته است.
«بروس ویلیس» به اولین بازیگری تبدیل شد که امتیاز بازآفرینی ظاهرش با تکنولوژی دیپ‌فیک را فروخته است. بازیگر «جان سخت» (Die Hard) و «آرماگدون» (Armageddon) پس از آزمایش این تکنولوژی برای یک تیزر تلویزیونی روسی با خلق رایانه‌ای خودش برای پروژه‌های آینده موافقت کرده است.

ویلیس پس از ۴۰ سال بازیگری در ماه مارس گذشته اعلام کرد که به بیماری آفازی مبتلا شده و به همین علت بازنشسته خواهد شد. «تلگراف» گزارش داده است که ویلیس با این تکنولوژی می‌تواند تا ابد در هر فیلم و سریالی دیده شود.

بروس ویلیس با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید از نتیجه آزمایش راضی است: «از دقتی که شخصیتم پیدا کرده بود راضی بودم. یک مینی-فیلم در ژانر اکشن-کمدی معمول من است. به نظر من، فرصتی عالی است برای بازگشت به گذشته. با ظهور این تکنولوژی مدرن، توانستم ارتباط برقرار کنم، و در فیلمبرداری مشارکت کنم. تجربه بسیار نو و جالبی است، و از تمام اعضای گروهمان تشکر می‌کنم.»

«جیمز ارل جونز» اخیراً اعلام کرده بود که با امضای قراردادی امتیاز بازآفرینی صدای خود را به لوکاس‌فیلم فروخته است. این کمپانی حالا اجازه دارد با هوش مصنوعی صدای جونز را برای شخصیت «دارث ویدر» بازسازی کند. لوکاس‌فیلم برای سریال‌های «مندلوری» (The Mandalorian) و «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) این فرایند را آزمایش کرده بود. «دارث ویدر» قرار است در سریال «آسوکا» (Ahsoka) دیزنی+ ظاهر شود.

0 دیدگاه