بستن

بسام طارق از کارگردانی ریبوت Blade کناره‌گیری کرد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«بسام طارق» که با فیلم «مغل موگلی» (Mogul Mowgli) با بازی «رض احمد» شناخته می‌شد، از کارگردانی ریبوت «بلید» (Blade) با بازی «ماهرشالا علی» کناره‌گیری کرد. فیلمبرداری این پروژه قرار بود در ماه نوامبر آغاز شود اما «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این فیلمساز در تولید پروژه مشارکت نمی‌کند. «دلروی لیندو» و «آرون پی‌یر» پیش‌تر به ریبوت «بلید» ملحق شده بودند.

مارول با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:‌ «با توجه به ادامه تغییراتی که در زمان تولید پروژه‌های ما ایجاد می‌شود، بسام کارگردان «بلید» نخواهد بود اما یکی از تهیه‌کنندگان فیلم باقی می‌ماند.»

طارق پس از «رایان کوگلر»، «کلوئی ژائو»، «دستین کرتون»، «تایکا وایتیتی» و «نیا دا‌کوستا» می‌توانست ششمین کارگردان رنگین‌پوستی باشد که فیلمی برای مارول کارگردانی می‌کند. «استیسی اوسی-کوفور» نویسنده فیلمنامه این پروژه به تهیه‌کنندگی «کوین فایگی» خواهد بود.

اوایل دهه ۲۰۰۰ «وزلی اسنایپس» در نقش شخصیت «بلید» ظاهر شده بود، اما در کامیک-کان سال ۲۰۱۹ علی به عنوان بازیگر جدید معرفی شد. این شخصیت که توسط «مارو ولفمن» و «جین کولان» خلق شده، اولین بار در سال ۱۹۷۳ و در کامیک شماره ۱۰ «مقبره دراکولا» (Tomb of Dracula) ظاهر شده است. «بلید» یک انسان-خون‌آشام است که مادرش توسط یک خون‌آشام در حین زایمان به قتل می‌رسد.

ریبوت «بلید» (Blade) در حال حاضر قرار است ۳ نوامبر ۲۰۲۳ اکران شود.

0 دیدگاه