بستن

بلیک لایولی و جاستین بالدونی در اقتباس سینمایی از رمان It Ends With Us

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“لایولی” و “بالدونی” در فیلم “با ما تمام می‌شود” همکاری می‌کنند. “بلیک لایولی” و “جاستین بالدونی” به اقتباس سینمایی از رمان “با ما تمام می‌شود” (It Ends With Us) نوشته “کالین هوور” پیوستند.

این فیلم را استودیوی سونی در دست ساخت دارد و بالدونی قرار است تهیه‌کننده و کارگردان آن باشد. لایولی در کنار هوور، “استیو ساروویتس”، و “اندرو کالوف” یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

داستان “با ما تمام می‌شود” در مورد دختری به نام “لیلی” است که از شهری کوچک به بوستون نقل مکان می‌کند تا کسب‌وکار خودش را شروع کند. دیری نمی‌گذرد که اخگرهای عشق میان او و جراح اعصابی به نام “رایل” به پرواز درمی‌آیند.

هوور پنج کتاب از ۱۰ عنوان پرفروش سال ۲۰۲۲ را نوشته و بیش از ۲۰ میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته است. “با ما تمام می‌شود” در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های “نیویورک تایمز” به مدت ۹۰ هفته دیده شد.

لایولی که بیشتر با سریال “دختر سخن‌چین” (Gossip Girl) و “یک لطف ساده” (A Simple Favor) شناخته می‌شود، سال گذشته با موزیک ویدیوی “شرط می‌بندم به من فکر می‌کنی” (I Bet You Think About Me) “تیلور سوییفت” برای اولین بار کارگردانی را تجربه کرد. او به زودی با “ثانیه‌ها” (Seconds) برای اولین بار یک فیلم بلند کارگردانی خواهد کرد.

بالدونی ۳۹ ساله و ستاره سابق “جین باکره” (Jane the Virgin) هم‌بنیان‌گذار استودیوهای وی‌فرر است و به واسطه این کمپانی فیلم‌های “پنج فوت دوری” (Five Feet Apart) و “ابرها” (Clouds) را کارگردانی کرده.

0 دیدگاه