بستن

تاریخ پایان محدودیت‌های کووید در هالیوود اعلام شد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

محدودیت‌های کووید در هالیوود پس از تاریخ ۱۲ مه با پایان پروتکل‌ها به پایان می‌رسد. به طور کلی، واکسیناسیون اجباری برای تمام پروژه‌ها به جز آن‌هایی که قبلاً شروع به فیلمبرداری کرده‌اند نیز به اتمام می‌رسد.

این پروتکل‌ها برای اولین بار پس از تعطیلی پروژه‌ها در آغاز پاندمی در سپتامبر ۲۰۲۰ با توافق بین “اتحاد تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون” و گروه‌های فعال در سینما و تلویزیون اجرا شد. ابتدا تهیه‌کنندگان قصد داشتند محدودیت‌ها تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ ادامه یابند، اما چندین بار و آخرین بار در ژانویه تمدید شدند.

در چند ماه اخیر، برخی از بازیگران، از جمله تیلدا سویینتون، وودی هارلسون و تیم رابینز، درخواست پایان دادن به این محدودیت‌ها را داشته‌اند. سویینتون در جشنواره SXSW تگزاس اعلام کرده است که دیگر پروتکل‌های کووید را رعایت نمی‌کند. او گفته است: “مادامی که سالم هستم و بدنم پر از آنتی‌بادی است، من ماسک نمی‌پوشم. و من اعتقاد دارم.”

هارلسون نیز در یک مصاحبه با نیویورک تایمز گفته است: “به عنوان یک آنارشیست، معتقدم که تست کووید، ماسک و واکسن اجباری نباید باشد. در یک کشور آزاد، تحت فشار نیستیم. من ممکن است ماسک نپوشم و کمتر تست بدهم. انتخاب آن‌ها اشتباه است. بخصوص در سه سال گذشته. باید همه آنها را به پایان برسانیم.”

Jurassic World Dominion یکی از اولین پروژه‌های بزرگ هالیوود بود که در طول پاندمی با ۱۸ ماه فیلمبرداری شد. یونیورسال برای این فیلم ۴۰ هزار تست کووید انجام داد و هزینه‌های زیادی برای پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه صرف کرد. این پروتکل‌ها باعث شد تا تام کروز در طول فیلمبرداری Mission: Impossible 7 عصبی شده و فایل صوتی خود را در مورد عواملی که فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کردند، منتشر کند.

0 دیدگاه