بستن

تولید فصل دوم Hellbound تأیید شد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

نتفلیکس تأیید کرد که فصل دوم سریال کره‌ای زبان و فانتزی «عازم جهنم» (Hellbound) را می‌سازد. این پلتفرم استریم امروز شنبه (۲۴ سپتامبر) در رویداد سالانه «تادام» تولید فصل دوم را به تأیید رسانده و تیزری به اشتراک گذاشته است.

«یئون سانگ-هو» کارگردان این سریال پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» برنامه‌ای برای تولید فصل دوم سریال کره‌ای پربیننده نت‌فلیکس ندارد: «با توجه به اینکه «عازم جهنم» بر اساس وب‌تونی به همین نام ساخته شده، من و همکارم «چوی کیو-سئوک» تصمیم گرفتیم که ادامه داستان ابتدا از طریق وب‌تون‌ها روایت شود و اینکه آیا می‌خواهیم آن ادامه را به سریال لایو-اکشن دیگری تبدیل کنیم یا نه، موضوعی است که در آینده در موردش بحث خواهیم کرد.»

داستان سریال در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۷ کره جنوبی روی می‌دهد و دنیایی را به تصویر می‌کشد که موجودات فرازمینی از جهنم گریخته‌اند و انسان‌ها را شکار می‌کنند.

این کارگردان قصد داشته با عناصر لاوکرفتی ژانر وحشت مضامین انسانی را بکاود: «مهم‌ترین پیامی که می‌خواستم به‌واسطه این اثر بدهم پرسیدن سؤالاتی در مورد بشریت بود و اینکه انسان بودن یعنی چه.»

فیلمساز کره‌ای در مصاحبه با «کریا هرالد» گفته بود که قصد دارد شخصیت‌های مختلفی از فیلم‌های اخیرش از جمله «قطار بوسان»، «دورجنبی» (Psychokinesis) و سریال «عازم جهنم» را گردآوری کند و دنیا واحدی بیافریند: «همیشه به خلق یک بسته کامل فکر کرده‌ام، شبیه به دنیای خیالی «استیون کینگ» و «کسل راک».» شهر خیالی «کسل راک» در چندین اثر نویسنده ژانر وحشت مشترک است. از آنجا که آثار من در شبکه‌ها و کمپانی‌های مختلف تولید و پخش شده‌اند، رؤیای دشواری برای دستیابی است.»

سریال شش اپیزودی «عازم جهنم» نوامبر سال گذشته پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی هفته در نت‌فلیکس بود و ۴۳ میلیون ساعت بیننده داشت. این مجموعه ۱۹ نوامبر آن سال از نتفلیکس پخش شد و در آمار هفتگی بینندگان «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) با ۳۰ میلیون ساعت، انیمیشن «آریکین» (Arcane) با ۳۸ میلیون ساعت و فصل دوم «ببر شاه» (Tiger King) را با ۳۰ میلیون ساعت بیننده پشت سر گذاشت.

0 دیدگاه