بستن

جرارد باتلر: هیلاری سوانک را در فیلم PS I Love You تقریباً به کشتن دادم

0 دیدگاه | 1 سال پیش

باتلر در مصاحبه با برنامه درو بریمور (The Drew Barrymore Show) اعلام کرد که هنگام فیلمبرداری فیلم “پ.ن. دوستت دارم”، هیلاری سوانک، همبازی او، مصدوم شده وبه نزدیک کشته شدن او ایجاد کرده است.

این فیلم درام رمانتیک در سال 2007 اکران شد و بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. سوانک در این فیلم نقش یک بیوه را بازی می‌کند که نامه‌ای از همسر فقیدش که توسط باتلر بازی می‌شود دریافت میکند.

باتلر توضیح می‌دهد: “آن صحنه که دارم رقص میکنم و بند شلوارم را به یاد می‌آورید؟ ما برای فیلمبرداری این صحنه یک روز و نیم زمان برد و من بایستی مثل یک احمق با بند شلوار رقص میکردم. در این موقعیت، آن گیره که یک گیره سوسماری بود وقتی داشت به سمت سوانک حرکت میکردم، گیر کرد و او در صورتی که درست در مقابلم بود، به شدت خندیدن عصبی شد. گروه فیلمبرداری داشتند پوشش‌های پلاستیکی برای خودشان دارند تا خودشان را در برابر آن گیره محافظت کنند، زیرا بنده بایستی آن را پرتاب کنم تا از کنار صورتم عبور کند. من به سمت تخت حرکت میکنم، گیره را می‌گیرم، آن را رها میکنم، از کنار سرم عبور میکند و به سر سوانک برخورد میکند و سرش را شکاف میوزد.”

باتلر افزود: “او را به بیمارستان بردند. من فقط در آنجا با شورت بوکسری، کفش‌ها و جوراب‌هایم نشسته بودم و شروع به گریه کردن کردم.” سوانک پس از بهبودی به فیلمبرداری برگشت.

“پ.ن. دوستت دارم” در دسامبر 2007 اکران شد و در صورتی که با بودجه 30 میلیون دلار تولید شده بود، 156 میلیون دلار در سراسر جهان فروش رفت.

قبلاً باتلر به سث مایر اعلام کرده بود که در حین فیلمبرداری فیلم “هواپیما”، ناخواسته به خود آسیب وارد کرده است.

0 دیدگاه