بستن

درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری رایان رینولدز با فروش Mint Mobile به T-Mobile

0 دیدگاه | 1 سال پیش

رایان رینولدز، بازیگر کانادایی، با فروش برند “مینت موبایل” به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد. او همچنین مالک باشگاه فوتبال رکسهام ولز است و برند مشروب خود را نیز با قراردادی به ارزش ۶۱۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به فروش رسانده است.

رینولدز “مینت موبایل” را به شرکت “تی-موبایل” می‌فروشد که دومین اپراتور بزرگ در ایالات متحده است. او در بیانیه‌ای شوخی کرده و گفته است: “خیلی خوشحالم که تی-موبایل در لحظات آخر بر پیشنهاد سلطه‌جویانه مادرم، تمی رینولدز، غلبه کرد.”

با استفاده از کمپانی تبلیغاتی خود به نام “ماکسیموم افورت”، رینولدز در تیزرهای تبلیغاتی برای “مینت موبایل” و برند مشروب “ایوییشن آمریکن جین” نقش ایفا کرده است.

رینولدز اخیراً در فیلم‌هایی چون “پروژه آدام”، “گای آزاد” و “بادیگارد همسر آدمکش” حضور داشته است. در سال ۲۰۲۰، او به عنوان دومین بازیگر پردرآمد جهان شناخته شده و برای هر فیلم نزدیک به ۲۰ میلیون دلار دریافت کرد.

در مصاحبه با برنامه “زنده با کلی و‌ مایکل” در سال ۲۰۱۸، رینولدز از اولین نقش خود در سال ۱۹۹۱ به عنوان یک نوجوان یاد کرد و گفت: “تصور می‌کردم که پولدار شده‌ام. درآمد ۱۵۰ دلاری در روز مثل تحقق یک رؤیا بود.”

در سال ۲۰۲۱، رینولدز به همراه “راب مک‌الهنی” باشگاه فوتبال رکسهام را با قراردادی به ارزش ۲.۵ میلیون دلار خریداری کرد و این دو تازه‌ترین مستندی با عنوان “به رکسهام خوش‌آمدید” برای این باشگاه تولید کرده‌اند. همچنین شایعه خرید تیم هاکی اوتاوا سناتورز توسط این دو نیز شنیده شده است.

رینولدز یکی از افراد متمولی است که در پروژه‌های غیرسینمایی سرمایه‌گذاری می‌کند. “اشتون کوچر” سهامدار شرکت‌های اوبر، اسکایپ و ایربی‌ان‌بی است، در حالی که “اسنوپ داگ” و “جرد لتو” در شبکه اجتماعی ردیت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

رینولدز به زودی در فیلم “ددپول ۳” در نقش ددپول مقابل هیو جکمن به ایفای نقش خواهد پرداخت.

0 دیدگاه