بستن

دنباله The Holiday با کامرون دیاز و کیت وینسلت در دست ساخت است

0 دیدگاه | 1 سال پیش

به روزرسانی: نانسی مایرز، کارگردان و نویسنده فیلم “The Holiday” و از بازیگران اصلی آن، کیت وینسلت، با شایعه ساخت دنباله‌ای برای این فیلم مخالفت کردند.

مایرز بر روی پیج اینستاگرام خود نوشت: “بسیاری پیام درباره این خبر گرفتم – متأسفم ولی این حقیقت نیست.”

وینسلت نیز در مصاحبه‌ای با مجله اینترویو گفت: “متنی را درباره‌اش خوانده‌ام، اما این اولین بار نیست. می‌توانم به شما قول دهم که هیچ فعالیتی از سوی وکیل یا نماینده یا هرکس دیگری مربوط به قسمت اول با من مشورت نکرده است. به صورت کاملا صادقانه، هیچگاه گفت‌وگویی درباره‌اش انجام نشده است.”

قبلا، شایعه شد که کامرون دیاز و کیت وینسلت به عنوان بازیگران دنباله فیلم “The Holiday” انتخاب شده‌اند. “سان” گزارش کرد که خلاصه این کمدی رمانتیک با حضور کامرون دیاز (۵۰ ساله)، جود لا (۴۹ ساله)، وینسلت (۴۷ ساله) و جک بلک (۵۳ ساله) در حال ساخت است. فیلم اصلی ۱۷ سال پیش اکران شد.

تعدادی از طرفداران فیلم در شبکه‌های اجتماعی به این خبر با شگفتی مواجه شدند. یکی از آن‌ها نوشت :”آیا واقعا دنباله The Holiday در حال ساخت است؟ رویاها به واقعیت می‌رسند”. دیگری نوشت: “از قرار است دنباله فیلم The Holiday ساخته‌شود؟ بهترین خبر سال است!”

اما بعضی دیگر از افراد نسبت به ساخت یک دنباله برای این فیلم انگیزه‌ای ندارند: “همه تهیه‌کنندگان، نویسندگان و کارگردانان هالیوودی که فکر ساختن دنباله The Holiday را در ذهن دارند: لطفا، فکر بیشتری درباره‌اش کنید!”

گزارش “سان” اظهار می‌دارد که ساخت فیلم از سال آینده میلادی آغاز می‌شود: “برنامه این است که تولید فیلم سال آینده آغاز شود، بیشتر در بریتانیا و اروپا. بازیگران اصلی همه قرارداد امضاء کرده‌اند و به پروژه پیوسته‌اند. این یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها در ژانر خود بوده و هر سال هنوز میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا از آن لذت می‌برند. متناسب است که بازیگران به نقش‌های خود بازگردند و زندگی بعدی شخصیت‌ها نشان داده شود.”

قسمت اول فیلم “تعطیلات” با بودجه ۸۵ میلیون دلار تولید شد و در سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۰۵ میلیون دلار در سرتاسر جهان به فروش رسید. با این وجود، این فیلم از طرف راتن تومیتوز فقط ۴۹ درصد امتیاز از ۱۵۸ نقد گرفته است.

0 دیدگاه