بستن

راسل کرو: در Gladiator 2 هیچ مشارکتی ندارم

0 دیدگاه | 1 سال پیش

کرو می‌گوید که در «گلادیاتور ۲» هیچ مشارکتی ندارد. ولی آماده است که از فیلم لذت ببرد. او اعلام می‌کند که تا کنون مشارکتی در فیلم نداشته است.

در نسخه بزرگسال‌تر «پل مسکال» نقش لوسیوس را بازی می‌کند. لوسیوس خواهرزاده کومودوس است که در بخش اول توسط «واکین فینیکس» بازی شد. کرو می‌گوید که او نقش ماکسیموس را در فیلم اول ایفا کرده است. در آن فیلم ماکسیموس کومودوس را کشته است. لوسیوس پسر لوسیلا و نوه مارکوس اورلیوس است. قبلاً گزارش شده بود که «دنزل واشنگتن» و «بری کیوگن» قرار است به این فیلم بپیوندند.

کرو می‌گوید: «شک ندارم که در مقطعی نظر من را درباره چیزی می‌پرسند، اما تا الان چیزی به من ارائه نداده‌اند. روایت ادامه پیدا می‌کند، اما از مرگ ماکسیموس زمان زیادی گذشته است، بنابراین من واقعاً هیچ مشارکتی ندارم. شنیده‌ام که پل جوان مرد خوبی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. فکر می‌کنم ایده ورود جوان لوسیوس به نقش امپراتور در ابتدای داستان بسیار هوشمندانه است و در دنیای فیلمی که ما ایجاد کرده‌ایم، بسیار جذاب است.»

او افزود: «نمی‌خواهم بیش از حد درباره این فیلم فکر کنم زیرا من را به دورانی می‌برد که طبیعتاً خیلی جوان‌تر بودم. شما می‌دانید، جنبه‌های مثبت این تجربه به شکل بی‌نقصی در امروز منعکس شده‌اند. من به آن فکر می‌کنم و متوجه می‌شوم که از تمام لحظاتش لذت برده‌ام، اما در آن زمان در واقع اینطور نبود. دوست دارم در صحنه‌های تاریخی باشم. پوشیدن همان لباس‌ها و قرار گرفتن در همان موقعیت‌ها و چنین چیزهای دیگر برای من بسیار جذاب است. کمی حسادت می‌کنم که دیگران قرار است تجربه‌ام را داشته باشند.»

قسمت اول فیلم «گلادیاتور» در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروش کرد و ۱۱ نامزدی اسکار را دریافت کرد. در مراسم اسکار آن سال، «گلادیاتور» جایزه بهترین فیلم سال و بهترین بازیگری برای کرو و نقش «ماکسیموس» را به دست آورد.

این بازیگر ۵۸ ساله در یک مصاحبه با پادکست «فیتزی و ویپا» گفته بود: «بله، ما شامی خوردیم و درباره این همه چیز صحبت کردیم. پس تقریباً می‌دانم که او چگونه داستان را شکل می‌دهد. اما بله، اگر به خاطر بیاورید، این بچه (کومودوس) بود که می‌خواست گلادیاتور را شکست دهد و منجر شد به سخنرانی «اسم من هست». به این معنی که این بچه بزرگ شده و اکنون امپراتور است

0 دیدگاه