بستن

زویی سالدانا: احساس می‌کردم در چندگانه‌ها گیر کرده‌ام

0 دیدگاه | 1 سال پیش

بازیگر زوی سالدانا که به زودی در فیلم “آواتار: آبزار گذر” (Avatar: The Way of Water) کارگردانی جیمز کامرون در نقش “نیتیری” به روی پرده خواهد رفت، در مصاحبه‌ای جدید با “ومنز ور دیلی” بیان می‌کند که با وجود نقش‌آفرینی در تریلوژی‌هایی مانند “پیشتازان فضا” (Star Trek)، “آواتار” (Avatar) و “گاردیان‌های کهکشان” (Guardians of the Galaxy)، احساس می‌کند در حوزه بازیگری پیشرفتی نکرده است.

بازیگر معروف می‌گوید: “احساس می‌کنم آخرین ده سال زندگیم ماندگار شده بود. فکر می‌کردم با بازی در این سری‌های فیلمی گیر کرده‌ام. اگرچه از فرصت کار با کارگردان‌های برجسته و دیدار با بازیگرانی که آن‌ها را دوست داشتم لذت بردم و همچنین از ایفای نقشی که به خصوص بین کودکان طرفدار داشت.”

سالدانا توضیح می‌دهد: “اما از سوی دیگر، احساس می‌کردم که در حرفه‌ام هنری ثابت قدم شده و نمی‌توانستم رشد کنم یا خودم را با بازی در سبک‌ها و نقش‌های متفاوت به چالش بکشم.”

در این مصاحبه، سالدانا بیان می‌کرد که با درگیری در پروژه‌هایی مانند سریال “از اول” (From Scratch) و فیلم “آمستردام” (Amsterdam) کارگردانی دیوید او. راسل، اقدام به تغییر کرده است: “از همکاری با فیلمسازان، سازندگان و حامیان در این صنعت که به سن زنان اهمیت نمی‌دهند و آن را تبدیل به یک فتیش نکرده‌اند، واقعاً خرسندم. مسلماً این موضوع جذابیت خاصی دارد.”

در قسمت دیگری از مصاحبه، سالدانا “آواتار” را مانند یک فرزند می‌بیند: “مثل یک نوزاد برای من است. برای همه ما مثل یک نرزاد است. اینکه می‌بینم این فرزند حالا به سن نوجوانی رسیده است و این روزها را با دنیا به اشتراک می‌گذارد… احساس می‌کنم این روز هیچگاه نمی‌رسد، ولی در نهایت رسیده است.”

“آواتار: آبزار گذر” با بودجه تقریبی 400 میلیون دلار، گران‌ترین فیلم تاریخ ساخته شده است. این دنباله‌نگار ساخته “جیمز کامرون” است و با حضور “سم ورثینگتون”، “کیت وینسلت” و “سیگورنی ویور” در تاریخ 16 دسامبر در سینماهای سراسر دنیا به نمایش در خواهد آمد.

0 دیدگاه