بستن

ستایش تام کروز از فیلم The Flash

0 دیدگاه | 1 سال پیش

بازیگر فیلم “مأموریت غیرممکن”، “فلش” را دیده و تحسین کرده است. این فیلم به حدی مهم برای برادران وارنر دیسکاوری است که آن‌ها از اخراج بازیگری که به رفتارهای عجیب و پرخاشگرانه متهم شده بود، خودداری کرده‌اند. کارگردانی این فیلم متعلق به اندی موشتی است و قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن اکران شود. تحسین‌های دیوید زاسلاو، مدیر کمپانی، و جیمز گان، مدیر استودیوی دی‌سی، باعث شده تا “هالیوود ریپورتر” درباره این فیلم گزارشی منتشر کند که “تام کروز” نیز آن را دیده و پسندیده است.

در اواخر فوریه اعلام شد که تام کروز با داوید زاسلاو دیدار کرده و این مدیر باعث شده تا کروز درخواست کند فیلم را برای او اکران کنند. زاسلاو این درخواست را پذیرفته و یک نسخه از “فلش” را برای کروز ارسال کرده است.

اما براساس گزارش “هالیوود ریپورتر”، وارنرها فیلم را به خانه تام کروز در بورلی هیلز برده و آن را اکران کردند. روش دیدن کروز فیلم هنوز مشخص نیست، اما کارمندان وارنر تا پایان نمایش فیلم در کنار او مانده و سپس آن را به آنها بازگرداندند.

کروز با اندی موشتی تماس گرفته و به او گفته است که “فلش” تمام چیزی است که از یک فیلم می‌خواهید و کاملاً به آن نیاز دارد.

در حضور کروز در ضیافت نامزدهای اسکار، استیون اسپیلبرگ کروز را به خاطر اکران فیلم “تاپ گان: ماوریک” در سینما به جای فروش به پلتفرم‌های دیجیتال، تمجید کرده بود. این فیلم پس از چند دهه بهبود حاصل شده و ۱.۴۹ میلیارد دلار فروخته شده و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی پارامونت و کارنامه تام کروز تبدیل شده است.

همچنین کروز حمایت کردن از کریستفر نولان را که “تنت” را به عنوان اولین فیلمی که پس از شیوع بیماری کرونا اکران شد، به صورت گسترده معرفی و با قرار گرفتن در یک سالن سینما با ماسک حضور داشت.

علاوه بر میلر، مایکل کیتون و بن افلک نیز در نقش دو نسخه بتمن در فیلم “فلش” ایفای نقش خواهند کرد و ساشا کایه، بازیگر نامزد جایزه امی، به عنوان سوپرگرل در دنیای سینمایی دی‌سی معرفی خواهد شد.

فیلم “فلش” در تاریخ ۱۶ ژوئن اکران خواهد شد.

0 دیدگاه