بستن

سریال The Flash با فصل نهم در شبکه The CW به پایان می‌رسد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

مجموعه تلویزیونی «فلش» (The Flash) پس از فصل نهم در شبکه سی‌دابلیو به پایان می‌رسد. تولید این فصل از ماه سپتامبر آینده آغاز می‌شود و در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. فصل پایانی از ۱۳ اپیزود تشکیل شده است.

«اریک والاس» نویسنده و تهیه‌کننده «فلش» با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید «بری آلن» به پایان راه نزدیک می‌شود: «می‌خواهم از بازیگران استثنایی، نویسندگان، تهیه‌کنندگان و عواملی که در طول این سال‌ها کمک کردند «فلش» به این تجربه فراموش‌نشدنی برای مخاطبین سراسر دنیا تبدیل شود قدردانی کنم.»

«گرنت گاستین» در نقش اصلی این سریال ظاهر شده در حالی که دیگر بازیگران فصل هشتم «جسی ال. مارتین»، «کندیس پتن»، «دنیل پانابیکر»، «دنیل نیکولت»، «کیلا کامپتون»، و «برندن مک‌نایت» بودند. «گرگ برلانتی»، «جف جانز» و «اندرو کریزبرگ» در مقام تهیه‌کننده این سریال را در برادران وارنر تله‌ویژن ساختند.

«فلش» یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه سی‌دابلیو است. «فراطبیعی» (Supernatural) اگرچه پس از ۱۵ فصل در این شبکه به پایان رسید، اما پیش از آن از شبکه دابلیو‌بی (The WB) که بعدها به سی‌دابلیو تغییر نام داد پخش می‌شد. اولین قسمت «فلش» در سال ۲۰۱۴ روی ایر رفت. «فلش»‌ علاوه بر این طولانی‌ترین سریال دنیای دی‌سی در این شبکه نیز بود.

شبکه سی‌دابلیو در ماه‌های اخیر سریال‌های «نایومی» (Naomi)، «بت‌وومن» (Batwoman)، «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow)، «۴۴۰۰» (4400)، «رزول: نیو مکزیکو» (Roswell, New Mexico) و بسیاری دیگر را کنسل کرده بود. این عناوین در حالی کنسل می‌شوند که کمپانی نکستار خود را آماده خریداری بخش اعظمی از سی‌دابلیو از برادران وارنر دیسکاوری می‌کند.

0 دیدگاه