بستن

سلنا گومز اولین زن دنیا با ۴۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام

0 دیدگاه | 1 سال پیش

محبوبیت «سلنا گومز» در اینستاگرام از «کایلی جنر» بیشتر است. پس از مدتی، گومز توانست با بیش از ۴۰۰ میلیون دنبال‌کننده، اولین زنی شود که به این تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام دست پیدا کرده است. گومز هفته گذشته با یک پیام برای زنان ایرانی، از خود به رسمیت شناخته شده است.

«کایلی جنر»، که عکس‌هایی از زندگی و برند خود را در اینستاگرام منتشر می‌کند، در حال حاضر ۳۸۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. سلنا گومز، سومین شخصیت محبوب در اینستاگرام پس از «کریستیانو رونالدو» با ۵۶۲ میلیون دنبال‌کننده و «لیونل مسی» با ۴۴۲ میلیون دنبال‌کننده است.

گومز تا سال ۲۰۱۹ محبوب‌ترین زن اینستاگرام بود، اما بعد از آن «آریانا گرانده» بر او غلبه کرد و سپس «کایلی جنر» پس از آن برتری گرفت. این موضوع باعث شادی هواداران گومز شده است که از وی به عنوان «ملکه جهانی» صحبت می‌کنند.

گومز در یک مصاحبه تازه‌تر اعلام کرد که از شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفته است و فقط تیک‌تاک را استفاده می‌کند، زیرا از نظرات تندرو و بی‌ادبانه ترول‌ها ناراحت می‌شود. او اضافه کرد که تیک‌تاک کمتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی برایش خصومت‌آمیز است و مزیت‌های خود را دارد، اما در عین حال فیلتراسیون محتوا در آن کمتر است. هر کاری که انجام می‌دهد، به دستیارش می‌فرستد و او آن‌ها را برایش منتشر می‌کند.

0 دیدگاه