بستن

سونی فیلم Tarzan را بازسازی می‌کند

0 دیدگاه | 2 سال پیش

استودیوی سونی امتیاز تولید فیلم «تارزان» را خریداری کرد.
سونی فیلم «تارزان» (Tarzan) را برای مخاطبین نسل جدید و قرن بیست و یکمی بازسازی می‌کند. این شخصیت که اثر «ادگار رایس باروز» است توسط این استودیوی دستخوش «بازآفرینی کامل» خواهد شد. در حال حاضر نویسنده و کارگردان این فیلم معرفی نشده است.

داستان «تارزان» شناخته‌شده است: پسری یتیم که در جنگل توسط میمون‌ها بزرگ شده و عاشق زن جوانی به نام جین می‌شود. او در نهایت زندگی در جنگل را به خاطر زن رها می‌کند، با او ازدواج می‌کند و به انگلستان می‌رود، جایی که چشمانش به روی توحش در آنچه نامش را تمدن گذاشته‌اند باز می‌شود، پیش از آنکه به آفریقا برگردد.

این داستان‌ها وقتی برای اولین بار در سال ۱۹۱۲ به انتشار رسیدند فوراً با استقبال مواجه شدند و برای چندین دهه از طریق فیلم‌ها، سریال‌ها، نمایش‌های رادیویی، برنامه‌های تلویزیونی و کمیک استریپ‌ها جای خود را در فرهنگ پاپ باز کردند. دوران اوج ارباب جنگل بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۷۰ بود، اما انیمیشن دیزنی در سال ۱۹۹۹، و نیز آهنگ‌های «فیل کالینز» موفقیت‌آمیز بود و حتی منجر به اقتباس برادوی شد.

برادران وارنر در سال ۲۰۱۶ (Tarzan) با فیلمی با بازی «الکساندر اسکارزگارد» و «مارگو رابی» سعی کرد یک چندگانه جدید آغاز کند اما موفق نبود. سونی با این حال قصد تولید یک اقتباس متفاوت و نو از این داستان دارد.

0 دیدگاه