بستن

فرانسیس فورد کاپولا رمان مصور Megalopolis را منتشر می‌کند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

کاپولا پس از تکمیل فیلم “مگالوپلیس” تصمیم می‌گیرد آن را به یک رمان مصور تبدیل کند. کمپانی “ایمج کامیکس” در واندکار اعلام می‌کند که “مگالوپلیس”، که توسط فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده است، به یک رمان مصور بازگردانده خواهد شد. نویسنده این تبدیل و نگارگر آن به ترتیب “کریس رایال” و “جیکوب فیلیپس” خواهند بود.

رایال در گفتگو با “پاپ‌ورس” اظهار می‌کند: “من فقط برای این اثر به صورت مستقیم با \[کاپولا] همکاری کرده‌ام و این همکاری معنای خاصی دارد. این همکاری تنها برای فروش حقوق بازی‌های الهام‌گرفته از فیلم نیست – حقوق برای فیلم و کتاب به او تعلق می‌گیرد. ماچت برای چند ساعت گذشته به همراه هم بوده و نه تنها درباره این رمان مصور بحث کردیم، بلکه درباره کامیک‌های محبوبش در کودکی هم صحبت کردیم و در همین حین او ما را تشویق کرد که این کتاب را به یک آثار مستقل از فیلم تبدیل کنیم.”

در خلاصه داستان “مگالوپلیس” آمده است: “شهردار نیویورک با یک سرمایه‌گذار از طریق استفاده از نوعی ماده پلاستیکی اقتصادی و نوآورانه، نقشه‌ای برای ساخت یک شهر ایده‌آل به نام ‘مگالوپلیس’ دارد.”

کاپولا پیش از این اعلام کرده بود که این فیلم، نسخه اتوپیایی روزمرگی مشهور میان کاتیلین نجیب‌زاده و سیسرو، که “فورست ویتاکر” نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد، خواهد بود. بازهم او اینچنین توصیف می‌کند: “داستان در روم جدید روی می‌دهد، یک داستان حماسی رومی در نیویورک امروز است که نشانگر نیویورک مدرنیته است و من آن را ‘روم جدید’ می‌نامم.”

بازیگرانی مانند “آدام درایور”، “ناتالی امانوئل”، “جان ویت”، “فورست ویتاکر”، “لورنس فیشبورن”، “جیسون شوارتزمن”، “کاترین هانتر”، “جمیز رمار”، “گریس وندروال”، “تالیا شایر”، “شایا لباف” و “آبری پلازا” نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلمبرداری “مگالوپلیس” با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری در آتلانتا به پایان رسید و “هالیوود ریپورتر” اعلام کرد که کاپولا راضی نیست از نتیجه استفاده از فناوری‌های نوین فیلمبرداری و بعضی از اعضای تیم را اخراج کرده است. با این حال، کاپولا و “آدام درایور” این شایعات را تکذیب می‌کنند.

0 دیدگاه