بستن

فصل دوم سریال Dexter: New Blood ساخته نمی‌شود

0 دیدگاه | 1 سال پیش

شبکه شوتایم به دنبال ساخت سریال پیش درآمدی درباره «دکستر» جوان است.
[حاوی اسپویلر]
«دکستر مورگان» و احتمال ساخته شدن فصل جدیدی درباره او ممکن است از بین رفته باشد اما این به معنای پایان نیست. نوامبر ۲۰۲۱، شبکه شوتایم سریال موفق «دکستر» (Dexter) را با «دکستر: شروعی تازه» (Dexter: New Blood) احیا کرد. پس از اتمام این سریال ۱۰ قسمتی، صحبت‌هایی درباره فصل دوم احتمالی پیش آمد اما هرگز تایید نشد. «تی‌وی لاین» گزارش داده است که امیدی به ساخته شدن فصل دوم نیست با این حال شبکه هنوز آمادگی کنار گذاشتن دکستر برای همیشه را ندارد.

در پایان «دکستر: شروعی تازه»، رئیس پلیس «بیشاپ» با بازی «جولیا جونز» موفق شده بود تا پرونده قصاب بی هاربر را به دکستر با بازی «مایکل سی هال» وصل کند. او در نهایت دکستر را دستگیر و بازجویی کرد اما موفق نشد اطلاعات زیادی از او به دست آورد. دکستر در بازجویی اطلاعات خوبی درباره پرونده دیگری به بیشاپ می‌دهد و از این حواس‌پرتی موفقت برای کشتن «لوگان» و فرار از سلول زندانش استفاده می‌کند. او پس از فرار با پسرش هریسون با بازی «جک آلکات» که در قسمت ۹ متوجه سرگرمی مرگبار او شده بود ملاقات می‌کند. هریسون پس از پی بردن به مرگ لوگان نسبت به دکستر احساس تنفر می‌کند و نهایتاً پدرش را می‌کشد و شهر را ترک می‌کند. سریال با صحنه دور شدن هریسون از شهر به پایان می‌رسد.

فصل دوم طبیعتاً داستان هریسون را پس از مرگ پدرش دنبال می‌کرد. در «شروعی تازه»، تاثیرات منفی ترک شدن توسط دکستر، مرگ «ریتا» و «هانا» را بر رفتار و زندگی هریسون به‌خوبی قابل مشاهده بود. او نیز همانند دکستر تمایلات خشونت آمیزی از خود نشان می‌داد اگرچه، مسافر تاریک او با دکستر قابل مقایسه نبود. اگرچه جزئیات زیادی از داستان احتمالی فصل دوم منتشر نشده بود اما احتمالاً در ادامه، مبارزه هریسون با ترومای گذشته و عواقب قتل پدرش به تصویر کشیده می‌شد.

در زمان پخش، «دکستر: شروعی تازه» با میانگین ۸ میلیون بیننده هفتگی، پربیننده‌ترین سریال شوتایم بود. با این اوصاف، تصمیم شوتایم برای توقف ساخت ادامه سریال کمی عجیب به نظر می‌رسد. علی‌رغم تصمیم شبکه برای ادامه ندادن داستان هریسون، «تی‌وی لاین» ادعا می‌کند که شوتایم در حال بررسی خطوط داستانی جدید و احتمال ساخت سریال پیش درآمدی با محوریت دکستر جوان است. گزینه‌های ساخت در دنیای دکستر نهایی نشده‌اند اما یک مسئله مشخص است که داستان‌های زیادی برای نمایش درباره دکستر وجود دارند. رویدادهای سریال اصلی مانند حادثه کانتینر حمل‌ونقل دکستر خردسال و برادرش «برایان» و افشاگری‌های «دکتر ووگل» در فصل ۸ می‌توانند نقاط خوبی برای شروع دوباره باشند.

سریال «دکستر» اولین بار در سال ۲۰۰۶ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۳ به مدت ۸ فصل پخش شد. این سریال، داستان دکستر مورگان، کارشناس تحلیل آثار خون برای بخش جنایی پلیس میامی را دنبال می‌کرد که در وقت اضافه‌اش قاتل زنجیره‌ای بود. البته دکستر تنها دیگر قاتلان و کسانی که با استفاده از شکاف‌های قانونی برای تبرئه شدن استفاده می‌کردند را می‌کشت. داستان «شروعی جدید»، یک دهه پس از پایان اصلی آغاز می‌شود. دکستر که به شهر خیالی آیرون لیک نیویورک نقل مکان کرده، با هویت «جیم لیندسی» زندگی می‌کند. با اینکه او دست از قتل برداشته اما یک پرونده جدید، تمایلات تاریک او را بار دیگر بیدار می‌کنند.

0 دیدگاه