بستن

فصل دوم House Of The Dragon کوتاه‌تر می‌شود

0 دیدگاه | 12 ماه پیش

مرحله دوم فیلمبرداری سریال “خاندان اژدها” (House Of The Dragon) به زودی در بریتانیا آغاز خواهد شد. این فصل با دو قسمت کمتر از فصل اول تولید خواهد شد. در حال حاضر، فصل اول این سریال به تشکیل ۱۰ قسمت در آمده بود، اما فصل دوم با هشت قسمت ساخته خواهد شد. گزارشی از “ددلاین” نشان می‌دهد که نویسندگان سریال تمایل دارند که داستان را در قالب سه یا چهار فصل به پایان برسانند.

بازنویسی فیلمنامه‌ها باعث شده است که فصل دوم کوتاه‌تر از قبل باشد. اما دلایل دیگری مانند ادغام برادران وارنر دیسکاوری و کاهش هزینه‌ها نیز در تصمیم‌گیری تاثیر داشته اند. تولید سریال در بریتانیا به زودی آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که اپیزودهای جدید در تابستان سال ۲۰۲۴ منتشر شوند.

بعضی ادعا می‌کنند که سریال “خاندان اژدها” ممکن است تا چهار فصل ادامه پیدا کند، زیرا بخش‌های زیادی از فصل دوم به فصل سوم موکول شده است. اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره فصل سوم و آینده سریال منتشر نشده است.

تهیه‌کنندگان سریال، مارتین و کاندال، تمایل داشتند داستان را در قالب سه یا چهار فصل تعریف کنند. اما برای حفظ عدالت در روایت داستان از ابتدا تا انتها، فصل‌های کاملی که هرکدام شامل ۱۰ اپیزود باشند لازم است.

افرادی مانند “سارا هس”، “وینس جراردیس” و “آلن تیلور” در تهیه‌کنندگی و کارگردانی تیم فصل دوم سریال حضور خواهند داشت. همچنین بازیگرانی مانند “پدی کانسیداین”، “مت اسمیت”، “الیویا کوک”، “اما دارسی” و “میلی الکاک” نیز در فصل اول حاضر بوده‌اند.

0 دیدگاه