بستن

فقط یک فیلم از «دنیای سینمایی مارول» در راتن تومیتوز بالاتر از M3GAN قرار دارد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

فیلم «مگان» اولین فیلم پرفروش سال جدید خواهد بود. این فیلم علمی-تخیلی به کارگردانی استودیوی بلوم‌هوس امتیاز ۹۴ درصد از ۱۴۹ نقد در رتبه‌بندی راتن تومیتوز دریافت کرده و به تبدیل شدن به پدیده سینمایی سال راه یافته است. با این امتیاز، «مگان» تقریباً همه فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» را پشت سر می‌گذارد.

با امتیاز ۹۴ درصد، «مگان» تنها یک فیلم از ۳۰ فیلم دیگر «دنیای سینمایی مارول» را بالاتر از خود قرار می‌دهد، در حالی که با دو فیلم دیگر به امتیاز ۹۴ درصد برابری می‌کند. بهترین فیلم مارول «پلنگ سیاه» با امتیاز ۹۶ درصد است و «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان: آخر بازی» با ۹۴ درصد با «مگان» برابری می‌کنند.

علاوه بر این، با امتیاز ۹۴ درصد، «مگان» بهترین فیلم ترسناک استودیوی بلوم‌هوس پس از فیلم‌های «برو بیرون» و «جردن پیل» شناخته شده است. فیلم «جردن پیل» امتیاز ۹۸ درصد از منتقدین و ۸۶ درصد از مخاطبین دریافت کرده است.

طبق گزارش‌ها، «مگان» در حال حرکت به سمت افتتاحیه داخلی است و انتظار می‌رود بیش از ۲۷ میلیون دلار فروش داشته باشد. در همین حال، باید با فیلم «آواتار: راه آب» رقابت کند.

در داستان فیلم «مگان»، زنی که پس از کشته شدن خانواده‌اش مسئولیت فرزندانش را به عهده می‌گیرد، کارآفرینی در حوزه رباتیک است و عروسکی برنامه‌ریزی‌شده برای کودک خود می‌سازد. اما به علت برتری بیش از حد در انجام وظایف، اگر کسی خطایی انجام دهد، او را به قتل می‌رساند. در این فیلم بازیگرانی مانند «الیسون ویلیامز»، «وایولت مک‌گرا»، «رانی چینگ»، «برایان جردن آلوارز»، «جن ون اپس»، «لوری دونگی» و «استفانی گارنو-مونتن» حضور دارند.

0 دیدگاه