بستن

فیبی والر-بریج سریال Tomb Raider و فیلم Sign Here را برای آمازون می‌سازد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

بازیگر و نویسنده برنده جایزه امی، فیبی والر-بریج، برای آمازون سریال “توم ریدر” ایجاد خواهد کرد. او پس از تمدید قرارداد با آمازون، در حال نوشتن فیلمنامه سریال اکشن “مهاجم مقبره” است. این سریال توسط والر-بریج نوشته می‌شود و او علاوه بر نویسندگی، همچنین تهیه‌کننده آن خواهد بود، اما در آن نقشی نخواهد داشت.

از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ فیلم‌های “مهاجم مقبره” با بازی انجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت ساخته شدند. همچنین هیلی آت‌ول نیز در یک سریال انیمه برای نتفلیکس در این نقش صداپیشگی کرده است.

قبلاً گزارش شده بود که والر-بریج قصد دارد اقتباس سینمایی از کتاب “اینجا را امضاء کنید” را برای آمازون تهیه کند. او علاوه بر نویسندگی و تهیه‌کنندگی، در این فیلم نقشی نیز خواهد داشت.

او قرار بود در سریال تلویزیونی “آقا و خانم اسمیت” مقابل دونالد گلاور نقش‌آفرینی کند، اما به دلیل اختلاف نظر با خالق سریال “آتلانتا” از این پروژه جدا شد.

والر-بریج پس از موفقیت سریال “فلیبگ” با آمازون، قراردادی سه ساله را که تا اواخر سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسید، امضا کرده بود. همچنین در تابستان آینده، وی در فیلم “ایندیانا جونز ۵” در کنار هریسون فورد حضور خواهد داشت.

0 دیدگاه