بستن

فیلم Super Mario Bros از فروش ۷۰۰ میلیون دلاری عبور کرد

0 دیدگاه | 12 ماه پیش

فروش ۱ میلیارد دلاری «فیلم برادران سوپر ماریو» دور از دسترس نیست.
«فیلم برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) از فروش جهانی ۷۰۰ میلیون دلاری عبور کرد. این عنوان انیمیشن پس از رکوردشکنی در هفته اول و دوم به سمت ۱ میلیارد دلار حرکت می‌کند.

این فیلم در دومین هفته اکران در آمریکای شمالی ۹۲.۵ میلیون دلار فروخت و فقط ۳۷ درصد کاهش را ثبت کرد در حالی پیش‌بینی می‌شد ۸۷ میلیون دلار فروش کند. این میزان بلیت‌فروشی در هفته دوم برای یک فیلم انیمیشن در تاریخ سینمای آمریکا سابقه نداشت و رکورد «یخ‌زده ۲» (Frozen 2) با ۸۶ میلیون دلار در هفته دوم شکسته شد.

«برادران سوپر ماریو» در حال حاضر ۳۵۳ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۳۳۹.۸ میلیون دلار در سار نقاط دنیا فروخته و دوشنبه این هفته از ۷۰۰ میلیون دلار گذر کرده است. فروش این فیلم در ۷۱ بازار خارجی نیز فقط ۲۸ درصد در هفته دوم کاهش داشت.

پرفروش‌ترین بازارهای خارجی این فیلم تاکنون مکزیک با ۵۳ میلیون دلار، بریتانیا با ۴۴ میلیون دلار، آلمان با ۳۰ میلیون دلار، فرانسه با ۲۱ میلیون دلار و استرالیا با ۲۰ میلیون دلار بوده‌اند. این فیلم هنوز در خاور میانه، کره و ژاپن اکران نشده است.

«جن‌گیر پاپ» (Pope’s Exorcist) «راسل کرو» این هفته در افتتاحیه داخلی ۹.۲ میلیون دلار در بیش از ۳۱۷۰ سالن سینما فروخت در حالی که از ۵۱ بازار خارجی ۱۰.۴ میلیون دلار به دست آورد. «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) در آمریکای شمالی از ۱۶۰ میلیون دلار عبور کرده و به زودی در سراسر دنیا ۳۵۰ میلیون دلاری خواهد شد. فیلم «رنفیلد» (Renfield) «نیکلاس کیج» و «نیکلاس هولت» نیز با فروش ۸ میلیون دلاری در رتبه چهارم جدول آمریکای شمالی قرار گرفته است.

انیمه «سوزومه» (Suzume) دوشنبه این هفته از فروش جهانی ۲۸۰ میلیون دلاری عبور کرده است.

0 دیدگاه