بستن

مگان دی استالین و بن افلک در فیلم جدید برادران سفدی به آدام سندلر می‌پیوندند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

سفدی‌ها و ساندلر پس از انتشار “جواهر تراش نخورده” قرار همکاری دیگری داشته باشند. همچنین گزارش شده است که مگان دی استالین در حال مذاکره است تا در فیلم جدید “برادران سفدی” به تیم فیلم اضافه شود. قبلاً اعلام شده بود که آدام سندلر در این فیلم با سازندگان “جواهر تراش نخورده” و نتفلیکس همکاری خواهد کرد. از جزئیات این پروژه هنوز به طور کامل خبری نیست.

استالین که سه جایزه گرمی در کارنامه خود دارد، به تماشای بیشتر در هالیوود علاقه نشان داده و در سریال‌های “پی-ولی” و “شی-هالک” مارول حضور داشته است. او در سال ۲۰۲۲ مجری برنامه “اس‌ان‌ال” بوده و فیلم بلند اول خود را با کمدی موزیکال “دوقلوهای همسان لعنتی” تجربه می‌کند.

گزارش‌های غیررسمی دیگری نیز ادعا کرده است که بن افلک نقشی در فیلم جدید سفدی‌ها خواهد داشت. افلک که به زودی فیلم “ایر” را منتشر خواهد کرد، در یک پادکست اعلام کرده است که در فیلم “فلش” نقش کوتاهی از “زن شگفت‌انگیز” را بازی خواهد کرد. او در این فیلمی که توسط اندی موشتی کارگردانی شده است، نقش “بتمن” را بازی کرده است.

سندلر و سفدی‌ها پس از پذیرش موفقیت “جواهر تراش نخورده” برای همکاری مجدد اعلام تمایل کرده بودند. این فیلم بهترین نقدهای کارنامه سندلر را به همراه داشته و به او جایزه بهترین بازیگری به دست آورد. سندلر در مورد این فیلم جدید به اینترتینمنت ویکلی گفته بود: “آنها بر روی این فیلم کار سختی می‌کنند. اخلاق کاریشان عالی است. همیشه در حال کار و نوشتن و تأمل هستند. من نمی‌دانم چه چیز دیگری باید به شما بگویم، اما آن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. متفاوت است. اما دوست ندارم برایم بگویند: ‘در آن مصاحبه چه چرت و پرتی گفتی؟’ بنابراین بهتر است خودشان حرف بزنند.”

0 دیدگاه