بستن

میا گاث: MaXXXine یک فیلم ابرقهرمانی است

0 دیدگاه | 11 ماه پیش

“میا گاث” با “تی وست” برای سومین بار در فیلم “مکسین” همکاری می‌کند. این فیلم قسمت سوم و پایانی سه‌گانه است و پس از موفقیت فیلم‌های “ایکس” و “پرل” با کارگردانی “تی وست”، “میا گاث” تصمیم گرفته است در قسمت سوم نیز حضور داشته باشد. گاث در یک مصاحبه توضیح می‌دهد که “مکسین” را به عنوان یک فیلم ابرقهرمانی می‌بیند و شخصیت اصلی فیلم “مکسین” یک بازمانده است که در طول زمان با مشکلات زیادی مواجه شده است. در این قسمت او در جهان جدیدی قرار دارد و برای حفظ آنچه که دارد، مبارزه می‌کند و هرچه که می‌خواهد را دنبال می‌کند. او جسور است و قدرتی دارد و با قاطعیت و تمرکز زیاد به هدفش می‌رسد.

علاوه بر این، “گاث” همچنین در نگارش فیلمنامه “پرل” نیز شرکت کرده و برای این کار نامزد جایزه “ایندی اسپیریت” شده است. در این فیلم، شخصیت “پرل” در حال کشف وضعیت زندگی خود است و در درون او وحشتی وجود دارد. با این حال، “گاث” معتقد است که این فیلم به عنوان یک فیلم وحشت قابل دسته‌بندی نیست و بسیاری از فیلم‌های او در این ژانر قرار ندارند.

“گاث” تازه‌ترین فیلم خود به نام “ثروت بی‌نهایت” را در جشنواره برلین اکران کرده است و همچنین در ریبوت فیلم “بلید” نیز به دنیای سینمایی مارول پیوسته است. تاریخ اکران فیلم “مکسین” هنوز اعلام نشده است.

0 دیدگاه