بستن

نگرانی جیمی کیمل از شرطبندی روی احتمال سیلی خوردنش در مراسم اسکار ۲۰۲۳

0 دیدگاه | 1 سال پیش

کیمل مجری اسکار نود و پنجم خواهد بود. برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار نود و پنجم (95th Academy Awards) در ماه مارس قرار دارد، اما “جیمی کیمل” می‌گوید از الان نگران سیلی خوردن است. نامزدهای این دوره سه‌شنبه هفته پیش اعلام شده‌اند و بسیاری از بازیگران، از جمله “برندن فریزر” و “آنا د آرماس”، برای اولین بار یک نامزدی اسکار دیده‌اند.

کیمل در فاصله یک ماه و نیم تا برگزاری مراسم نگران است که مانند “کریس راک” که از “ویل اسمیت” سیلی سختی خورد، قربانی حادثه‌ای مشابه شود.

این کمدین سه‌شنبه گذشته در برنامه “جیمی کیمل زنده!” (Jimmy Kimmel Live) گفته که شرطبندی‌هایی درباره برندگان اسکار و احتمال غلبه فیلم‌هایی مانند “همه‌چیز همه‌جا همزمان” بر “الویس” و “تار” شروع شده است، اما مردم هم شرطبندی‌هایی را درباره اتفاقات دیگری در مراسم قرار داده‌اند: “آیا مجری یا اهداکنندگان جوایز در طول مراسم سیلی می‌خورند یا نه؟”

در حال حاضر، یک نفر ۱۰۰ دلار برای سیلی خوردن مجری یا یکی از اهداکنندگان جوایز که روی صحنه ظاهر می‌شوند شرط بندی کرده و ممکن است برنده ۱۲۰۰ دلار شود. این موضوع کیمل را کمی نگران کرده است و می‌گوید: “به نظر می‌رسد بعضی از آدم‌ها با شرط‌بندی در مورد سیلی زدن به من تشویق می‌شوند.”

کیمل در بخش دیگری از برنامه از شاخه‌ای صحبت می‌کند که معمولاً توجه زیادی به آن نمی‌شود: بهترین انیمیشن کوتاه. “رض احمد” که از اعلام‌کنندگان نامزدهای امسال به همراه “الیسون ویلیامز” بود، وقتی نام یکی از نامزدهای این بخش یعنی “سال آلت‌های من” را اعلام کرد، نتوانست جلوی خنده خود را بگیرد.

کیمل می‌گوید نام این فیلم به گوشش نخورده است و می‌گوید: “رفتم نگاهی به ‘سال آلت‌های من’ بیندازم، اما حالا کامپیوترم دیگر روشن نمی‌شود.”

0 دیدگاه