بستن

هر قسمت House Of The Dragon نزدیک به ۳۰ میلیون بیننده دارد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

فصل اول «خاندان اژدها» به نیمه راه رسیده است.
هر اپیزود از فصل اول سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) به صورت میانگین ۲۹ میلیون بیننده دارد. «ورایتی» گزارش داده است که قسمت پنجم این پیش‌درآمد نسبت به قسمت چهارم با رشد ۳ درصدی در میان بینندگان آمریکایی مواجه شده است.

«بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در فصل هشتم و پایانی به صورت میانگین ۴۴ میلیون بیننده در هر قسمت داشت. «نیلسن» گزارش می‌دهد که قسمت پنجم ۲.۵۷۶ میلیون بیننده تنها در شبکه اچ‌بی‌او داشته و رشد ۴ درصدی را نشان داده است. آمار بینندگان اپیزود پنجم در تمامی پلتفرم‌ها هنوز به صورت رسمی از سوی این شبکه اعلام نشده اما «ورایتی» تأیید می‌کند که این قسمت با ۳ درصد رشد روبرو بوده است.

اچ‌بی‌او تأیید کرده بود که قسمت اول «خاندان اژدها» را نزدیک به ۱۰ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها دیده‌اند و پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ این شبکه را رقم زده‌اند. قسمت دوم ۱۰.۲ میلیون بیننده داشت اما آمار بینندگان قسمت سوم رسماً اعلام نشده است.

در قسمت پنجم، سریال با دو بازیگر نقش اول وداع کرد تا از این پس «اما دارسی» جانشین «میلی الکاک» در نقش «رینایرا» و «الیویا کوک» جانشین» «امیلی کری» در نقش «آلیسنت های‌تاور» شود.

قسمت ششم «خاندان اژدها» دوشنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

0 دیدگاه