بستن

همکاری سم مندز و تام هالند در فیلم Hamnet

0 دیدگاه | 1 سال پیش

بازیگر “مرد-عنکبوتی” در حال همکاری با کارگردان “1917” است. “تام هالند” به اقتباس “سم مندز” از رمان “همنت” (Hamnet) اثر “مگی اوفارل” پیوسته است. “پروداکشن ویکلی” گزارش داده است که فیلمنامه این پروژه توسط “کیارا اتیک” بر اساس رمان تاریخی اوفارل نوشته خواهد شد.

قسمت سینمایی از “همنت” اولین بار در ژوئن ۲۰۲۱ گزارش شد، اما در آن زمان کارگردان فیلم معرفی نشده بود. مندز به این فیلم پیوسته و با بازیگر فیلم “مرد-عنکبوتی” همکاری خواهد کرد. در گذشته، مندز پیشنهاد بازی در “1917” را رد کرده بود.

“همنت” داستان اگنس را روایت می‌کند، همسر شناخته شده‌ترین نویسنده جهان، ویلیام شکسپیر، که در حال سوگواری پسرش همنت است. رمان اوفارل درباره پیچیدگی‌های عاطفی و خانوادگی این از دست دادن است و داستانی انسانی و تلخ از پشت صحنه نگارش نمایشنامه هملت را به تصویر می‌کشد. در دهه ۱۵۸۰ در انگلستان و در زمان شیوع طاعون سیاه، یک معلم جوان و عاشق زنی مرموز می‌شود. اگنس فردی منحصربفرد است که به خاطر توانایی‌های خاص خود در آموزش و درمان شناخته شده است. او به محض ورود به زندگی مشترک با همسر جوانش در خیابان هنلی استنفورد، به نیرویی قوی و مادری حمایت کننده برای زندگی همسرش تبدیل می‌شود، اما تب ناگهانی درپیشرفت پسرش، وضعیت او در تئاترهای لندن را تغییر می‌دهد.

مندز در سال ۲۰۲۲ فیلم “امپراتوری نور” با بازی الیویا کولمن را پیاده‌سازی کرد که به مسائل نژادی دهه ۱۹۸۰ و جادوی سینما پرداخت. این فیلمساز بریتانیایی که آثاری مانند “زیبای آمریکایی” و “اسکای‌فال” در رزومه دارد، با دشواری قابل پیش‌بینی است.

0 دیدگاه