بستن

واکنش آدام سندلر به منتقدین: گاهی دردناک است اما ناراحت نمی‌شوم

0 دیدگاه | 2 سال پیش

سندلر به نقدهای منفی فیلم‌هایش واکنش نشان داده است.
«آدام سندلر» اگرچه برای «تقلب» (Hustle) نتفلیکس نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما بسیاری از فیلم‌های پیشین او با استقبال منتقدین مواجه نبود. کمدی‌هایی نظیر «معمای قتل» (Murder Mystery)، «هالووین هوبی» (Hubie Halloween) و بسیاری دیگر همگی از سوی منتقدین پس زده شدند. سندلر به‌تازگی در مصاحبه با AARP اعتراف کرده است که این نقدهای منفی «گاهی» دردناک می‌شود.

سندلر می‌گوید: «بیشتر به این خاطر که من از این آدم‌های فوق‌العاده برای ساختن فیلم با همکاری یکدیگر دعوت می‌کنم و امیدوارم مزخرفاتی که در مورد فیلم می‌نویسند را نخوانند.»

این کمدین اضافه می‌کند که از نقدهای منفی «خیلی ناراحت» نمی‌شود: «همیشه حرفی که پدرم گفت را به یاد می‌آورم. یک پدرسوخته سرسخت بود. در زندگی‌اش فراز و نشیب را تجربه کرده بود و شاید یک یا دو سال کار نکرد ولی به ما چیزی نگفت. به یاد می‌آورم که یک بار اتفاق بدی برای من افتاد. روی صحنه خراب کردم یا یک نقش را به دست نیاوردم. ناراحت بودم و شاید شرمزده. اما او گفت: «آدام، همیشه نمی‌توانی خوشحال باشی. قرار نیست مردم همیشه تو را دوست داشته باشند. شکست هم خواهی خورد.» گفتم: «اما من فقط می‌خواهم خوشحال باشم. نمی‌خواهم حس مزخرف دیگری داشته باشم.» گفت: «اگر احساسات دیگر را تجربه نکنی نمی‌دانی که واقعاً خوشحال هستی یا نه.»»

سندلر به زودی با «معمای قتل ۲» با بازی «جنیفر انیستون» به نتفلیکس بازمی‌گردد. این دنباله در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. شایعه همکاری مجدد سندلر با کارگردانان «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) نیز شنیده شده است.

0 دیدگاه