بستن

پایان فیلمبرداری فیلم Rebel Moon زک اسنایدر

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“ماه یاغی”، یک فیلم اصلی و علمی-تخیلی اثر نتفلیکس، درمیان فیلمبرداری ها خود خوشحالانه پایان یافته است. این اثر، که توسط “زک اسنایدر” کنترل شده، در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد که ضبط فیلم به دست آمده است. این فیلم، که در ابتدا در ماه آوریل تولید شده بود، به عنوان نسخه “بزرگسالانتر” سری فیلم‌های “جنگ ستارگان” معرفی شده است.

اسنایدر اداء تشکر خود را از همه عاملین دخیل در فیلمبرداری “ماه یاغی” در دست نوشته ای نشر کرد، و عمیقاً مدیون هنر، تکلیف، تلاش و دوستی آنها بود. او تأکید کرد که بدون حضورِ عوامل تولید، هیچ فیلمی امکان نداشته و خود را از همگی قدردان اعلام کرده است.

در مورد “ماه یاغی”، داستان درباره یک دختر جوان است که بر عهده دارد تا برای مقابله با حمله جنگجویان مستعمار “ریجنت بالیساریوس” را پیدا کند. اسنایدر در پیشین ادعا کرده که از فیلم‌های “جنگ ستارگان” و “هفت سامورایی” از “آکیرا کوروساوا” الهام گرفته است.

در این فیلم، «چارلی هانم»، «جایمن هونسو»، «ری فیشر»، «دونا بای»، «جنا مالون»، «استاز نیر»، «ای. دافی»، «شارلوت مگی» و «اسکای ینگ» در کنار «سوفیا بوتلا»، بازیگر فرانسوی-الجزایری، حضور داشته اند. برنده اسکار «آنتونی هاپکینز» نیز به عنوان یک ربات جنگجویی مکانیکی به نام «جیمی» یا JC1435 صدا تبدیل کرده است.

در مصاحبه ای با “هالیوود ریپورتر” ، اسنایدر تصریح کرده است: “فیلم “ماه یاغی” منتشر شده است به عنوان پاسخی به تجربه زندگی من به عنوان هوادار “آکیرا کوروساوا” و “جنگ ستارگان”. او ادامه داده که این فیلم بیانگر عشق وی به ژانر های علمی-تخیلی و ماجراجویانه است، با امیدواری تبدیل شدن به یک فرنچایز غول‌پیکر و دنیایی که می تواند گسترش یابد.

کمک فیلمنامه نویسی از سوی “شی هتن” به “اسنایدر” و “کرت جانستاد” ارائه شده است. “دبرا اسنایدر”، همسر و تهیه‌کننده “زک اسنایدر” ، همچنین با شرکت “استون کواری” یکی از تهیه کنندگان این پروژه خواهد بود.

0 دیدگاه