بستن

پریانکا چوپرا در مجمع عمومی سازمان ملل از رسیدن دنیا به یک «نقطه بحرانی» گفت

0 دیدگاه | 2 سال پیش

چوپرا می‌گوید همبستگی برای عبور از بحران محیط زیست مهم‌تر از همیشه است.
«پریانکا چوپرا» دوشنبه این هفته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به برخی از مهم‌ترین مسائل دنیا از جمله تغییرات آب‌وهوایی گفت.

بازیگر سریال «کوانتیکو» (Quantico) می‌گوید: «امروز در یک نقطه بحرانی در دنیا با هم ملاقات کرده‌ایم، وقتی که همبستگی جهانی مهم‌تر از همیشه است.»

این بازیگر ۴۰ ساله ادامه می‌دهد: «در حالی که کشورها همچنان با تأثیرات ویرانگر پاندمی کووید-۱۹ دست به گریبانند، در حالی که بحران تغییرات آب‌وهوایی زندگی و معاش را مختل کرده، در حالی که درگیری‌ها شعله‌ور می‌شوند، و در حالی که فقر، بی‌خانمانی، گرسنگی و نابرابری بنیان بخش زیادی از دنیایی که مدتی طولانی برایش جنگیده‌ایم را نابود کرده.»

چوپرا می‌گوید «همه‌چیز در دنیای ما رضایت‌بخش نیست» و اضافه می‌کند: «این بحران‌ها بر حسب تصادف به وجود نیامده‌اند اما با یک برنامه می‌توانند از بین بروند. ما چنین برنامه‌ای داریم، اهداف توسعه درازمدت سازمان ملل – فهرست اموی که برای دنیا باید انجام شود. این اهداف در سال ۲۰۱۵ با همکاری مردم سراسر دنیا ایجاد شدند؛ ما با هم فرصتی استثنایی داریم تا دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را تغییر دهیم. این را به مردم خود مدیونیم، به سیاره خود مدیونیم.»

0 دیدگاه