بستن

چین فیلم‌های The Little Mermaid و Fast X را اکران می‌کند

0 دیدگاه | 1 سال پیش

یک پری دریایی کوچولو قرار است به عنوان مسافر چین سفر کند. چین تصویب کرده است که فیلم های «پری دریایی کوچولو» و «سریع و خشن ۱۰» را اکران کند. تاریخ اکران فیلم لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» و قسمت ماقبل پایانی «سریع و خشن» در چین هنوز اعلام نشده است، اما قرار است این دو فیلم تا پایان بهار در بازار چین عرضه شوند.

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان سارقان» از شرکت پارامونت، از جمعه آینده در چین به نمایش در خواهد آمد و فیلم «تایتانیک» در تاریخ ۳ آوریل همزمان با بیستمین سالگرد اکران دوباره اکران خواهد شد.

بازیگرانی از قبیل «هالی بیلی» در نقش شاهدخت آریل، «آکوافینا» با بازیگری «اسکاتل»، «خاویر باردم» در نقش شاه تریتون، «ملیسا مک‌کارتی» نقش «ارسلا»، «جیکوب ترمبلی» با بازی در نقش فلوندر و «جونا هاور-کینگ» با بازی در نقش پرنس اریک در بازسازی تحت کارگردانی «راب مارشال» شرکت خواهند کرد. «پری دریایی کوچولو» در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران خواهد شد.

بازیگرانی مانند «وین دیزل»، «میشل رودریگز»، «تایریس گیبسون»، «لوداکریس»، «جردانا بروستر»، «ناتالی امانوئل»، «هلن میرن»، «شارلیز ترون»، «سونگ کانگ»، «مایکل روکر» و «اسکات ایست‌وود» در فیلم «سریع و خشن ۱۰» نقش‌آفرینی کرده و بازیگران جدیدی نظیر «جیسون موموآ»، «ریتا مورنو»، «آلن ریچسون»، «بری لارسن» و «دنیلا ملچیور» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. یونیورسال قرار است فیلم «سریع و خشن ۱۰» را در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ اکران کند.

0 دیدگاه