بستن

کلینت ایستوود آماده کارگردانی آخرین فیلمش می شود

0 دیدگاه | 1 سال پیش

کارگردان ۹۲ ساله، کلینت ایستوود، در حال مذاکره با برادران وارنر است تا آخرین فیلم خود را کارگردانی کند. این فیلم که در حال حاضر با نام “داور شماره ۲” شناخته می‌شود، درباره رسیدگی به یک پرونده قتل در دادگاه تمرکز دارد. تاریخ شروع فیلمبرداری این پروژه هنوز اعلام نشده است، اما ایستوود به تازگی با یک ستاره جوان هالیوودی در مورد نقش اول مذاکره کرده است، و این فیلم برای او در آینده نزدیک اکران خواهد شد. بازیگری ایستوود در این فیلم هنوز تأیید نشده است.

فیلم قبلی ایستوود، “ماچوی گریان”، در سال ۲۰۲۱ با شکست تجاری مواجه شد. پس از ادغام دیسکاوری و برادران وارنر، مدیرعامل کمپانی دیسکاوری ادعا کرده بود که این پروژه به دلیل سابقه کارگردان، چراغ سبز گرفته است، اما مدیران وارنر این ادعا را رد کرده و گفته‌اند که به هیچ کس مدیون نیستند.

با این حال، به نظر می‌رسد فاکتور “آخرین فیلم” عاملی است که وارنرها را متقاعد کرده تا این پروژه را به جلو ببرند. ایستوود از سال ۲۰۰۸، از زمانی که فیلم “گرن تورینو” را منتشر کرد، با برادران وارنر همکاری می‌کند.

“داور شماره ۲” چهلمین فیلم بلند ایستوود به عنوان کارگردان خواهد بود. این فیلمساز ۹۲ ساله در گذشته دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی را برای فیلم‌های “عزیز میلیون دلاری” در سال ۲۰۰۵ و “نابخشوده” در سال ۱۹۹۲ دریافت کرده است.

0 دیدگاه