بستن

کوین بیکن در فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley به ادی مورفی ملحق شد

0 دیدگاه | 2 سال پیش

«تیلور پیج» و «جوزف گوردن-لویت» دیگر بازیگران «پلیس بورلی هیلز ۴» خواهند بود.
«کوین بیکن» در فیلم «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» (Beverly Hills Cop: Axel Foley) به «ادی مورفی» پیوست. تولید این پروژه به کارگردانی «مارک مولوی» در جریان است. «جوزف گوردن-لویت»، «تیلور پیج»، «جاج رینهولد»، «جان اشتون» و «پل رایزر» پیش‌تر به «پلیس بورلی هیلز ۴» ملحق شده بودند.

در دنباله فیلم مورفی بار دیگر نقش «اکسل فولی» را بازی خواهد کرد، یک پلیس اهل دیترویت که خود را با خیابان‌های پرزرق و برق بورلی هیلز وفق می‌دهد. دو قسمت ابتدایی فیلم در گیشه پرفروش شدند، اما «پلیس بورلی هیلز ۳» در سال ۱۹۹۴ به شکست هنری و تجاری انجامید.

بیکن به تازگی بازی در سریال جنایی «شهری روی تپه» (City On A Hill) را برای شوتایم به پایان رسانده و اخیراً در فیلم ترسناک «ایشان/به ایشان» (They/Them) استودیوی بلومهوس دیده شده است.

نویسندگی «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» به «ویل بیل» سپرده شده که فیلم‌های «آکوامن» (Aquaman) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) را در کارنامه دارد. «مارک مولوی» استرالیایی بر روی صندلی کارگردانی فیلم خواهد نشست در حالی که مورفی و «جری بروکهایمر» تهیه‌کنندگان آن خواهند بود.

0 دیدگاه