بستن

کیانو ریوز در John Wick 4 فقط ۳۸۰ کلمه به زبان می‌آورد

0 دیدگاه | 1 سال پیش

“جان ویک” مانند همیشه در فصل چهارم، مهارت خود را در انجام عملیات ثابت کرده است. کیانو ریوز در فیلم ۱۶۹ دقیقه ای “جان ویک ۴” فقط ۳۸۰ کلمه را در ۱۰۳ جمله به زبان می آورد. تقریبا یک سوم از دیالوگ های ریوز در این فیلم تنها یک واژه دارد.

“وال استریت ژورنال” گزارش داده است: “در بخش اول، در مجموع ۴۸۴ کلمه به زبان آورده شده توسط ریوز در ۱۰۱ دقیقه است. اما در بخش چهارم که به مدت سه ساعت است، فقط ۴۸۰ کلمه در ۱۶۹ دقیقه استفاده شده. حدود ۱۰ درصد از این کلمات در تریلر فیلم استفاده شده بودند، که باعث میشود شخصیت اصلی فیلم حرف زیادی بزند؛ ویک در تریلر ۲.۵ دقیقه ای بیش از ۲۵ دقیقه اول فیلم صحبت می کند.”

بنا بر این گزارش، توقفکردن ویک یک تصمیم هنری بوده است. چاد استاهلسکی، کارگردان “جان ویک ۴” و رقم کلی دیالوگ های نوشته شده برای شخصیت ویک در فیلم نامه اول را حذف کرده است. به عنوان مثال، در صحنه ای که ویک با شخصیت “مارکی دو گرامون” با بازی “بیل اسکارزگارد” قوانین یک دوئل را تعیین می کنند، دیالوگ های ریوز به طور قابل توجهی کاهش یافته و تنها واژه هایی مثل “پیستول” و “ترحم ممنوع” را به کار برده است.

“مایکل فینچ” به “وال استریت ژورنال” می گوید: “واقعاً شگفت انگیز است که وقتی با او همکاری می کنید چقدر حرف نمی زند.”

طولانی ترین دیالوگ “جان ویک” تنها یک جمله است. ویک در آن صحنه به دوستش “شیمازو کوجی” بازی “هیرویوکی سانادا” می گوید: “من و تو مدت ها پیش زیستی خوبی داشتیم، دوستم.”

ریوز پیش از این “جان ویک ۴” را به عنوان دشوارترین فصل فیلم اکشن خود توصیف کرده است. در صحنه اکشن چالش برانگیز ترین فیلم، شخصیت ویک باید در “طاق پیروزی” پاریس، یک چرخش ۱۸۰ درجه و دریفت با یک خودرو انجام دهد. ریوز باید به همراه انجام این حرکات، از اسلحه خود استفاده کرده و شلیک کند.

“جان ویک ۴” در بازی فیلمی داخلی رکورد چندگانه را شکسته و از سینمااسکور نمره A دریافت کرده است.

0 دیدگاه