بستن

گای ریچی: حاضرم دنباله Aladdin را با ویل اسمیت بسازم

0 دیدگاه | 1 سال پیش

ریچی آماده همکاری با «ویل اسمیت» در «هر فیلمی» است.

گای ریچی در جشنواره فیلم دریای سرخ در عربستان سعودی به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید که هیچ بازیگر دوست‌داشتنی‌تر از بازیگر ۵۴ ساله فیلم‌های «علاءالدین» (Aladdin) و «آزادی» (Emancipation) ملاقات نکرده است. ریچی تمجیدی از همکاری خود با اسمیت در پی دارد و او را یک جنتلمن سخاوتمند و کامل می‌داند.

پاسخ به سؤال درباره احتمال ساخت دنباله‌ی «علاءالدین» با اسمیت در نقش «غول چراغ»، ریچی می‌گوید که هیچ مشکلی با انتخاب ویل اسمیت در هیچ فیلمی ندارد. نگارش فیلمنامه دنباله جدید علاءالدین در دست ورودی «جان گیتینز» و «آندریا برلوف» است. آینده منا مسعود و نایومی اسکات در نقش‌های علاءالدین و شاهزاده یاسمین در این دنباله هنوز مشخص نیست.

«مگان کلی» مجری اسکای نیوز استرالیا به سیلی ویل اسمیت به «کریس راک» در مراسم اسکار اشاره کرده و می‌گوید که اگر ویل اسمیت سفیدپوست بود، کاری تا آخر عمر نتوانست انجام دهد. کلی می‌پندارد که فقط به خاطر رنگ پوست و محبوبیت اسمیت، هالیوود از اخراج او گذشته است.

کلی همچنین به فرهنگ هالیوود انتقاد می‌زند و می‌گوید که بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود فقط به خاطر داشتن صورتی همچون بیسکوییت، ظاهری نماینده هستند و با خود شراب خورده‌اند. وی اعتقاد دارد که بیشتر مردم دیگر این چنین رفتارهای تجلیل‌آمیز را برای سلبریتی‌ها قبول ندارند.

0 دیدگاه