بستن

56% رضایت

دانلود فیلم The Witches 2020 با دوبله فارسی

ترسناک , خانوادگی | مکزیک | 1 ساعت و 46 دقیقه | 2020 | 56 % رضایت | 10/ 5.3
کارگردان : Robert Zemeckis

بالای 13 سال

دوبله

خلاصه فیلم جادوگرها The Witches : داستان بر اساس کتاب کلاسیک “جادوگران” ساخته رولد دال در سال 1983 است ، داستان ترسناک ، خنده دار و خیالی یک پسر هفت ساله را روایت می‌کند که با برخی از جادوگران از زندگی واقعی فرار کرده است! پسرک و مادربزرگش خود را در مقابل جادوگرانی به رهبری جادوگر اعظم می‌بینند و…
درباره فیلم جادوگرها The Witches : محصول کشور مکزیک و در ژانر ترسناک، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Robert Zemeckis در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم جادوگرها بازیگرانی چون Anne Hathaway، Chris Rock، Octavia Spencer، Stanley Tucci، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

739.3MB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم جادوگرها The Witches : داستان بر اساس کتاب کلاسیک “جادوگران” ساخته رولد دال در سال 1983 است ، داستان ترسناک ، خنده دار و خیالی یک پسر هفت ساله را روایت می‌کند که با برخی از جادوگران از زندگی واقعی فرار کرده است! پسرک و مادربزرگش خود را در مقابل جادوگرانی به رهبری جادوگر اعظم می‌بینند و…
درباره فیلم جادوگرها The Witches : محصول کشور مکزیک و در ژانر ترسناک ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Robert Zemeckis در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم جادوگرها بازیگرانی چون Anne Hathaway، Chris Rock، Octavia Spencer، Stanley Tucci، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم جادوگران (The Witches) 2020 یک فیلم فانتزی و ترسناک آمریکایی است که به کارگردانی رابرت زیمیکس و نویسندگی رابرت زیمیکس و گرگ رولند ساخته شده‌است. این فیلم بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۹۰ است. در این فیلم آنا هاتاوی، اوکزی ادیا، استفان فرای، روبی ویلیامز، کریستوفر لی، و کنت کرانام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره یک پسر یتیم به نام اوگدن مارش است که با مادربزرگش در یک هتل در ساحل اقیانوس اطلس زندگی می‌کند. اوگدن در هتل با گروهی از جادوگران شیطانی آشنا می‌شود که قصد دارند تمام کودکان جهان را به موش تبدیل کنند.

فیلم جادوگران با استقبال منتقدان روبرو شد. منتقدان از بازی آنا هاتاوی، کارگردانی رابرت زیمیکس و فیلمنامه رابرت زیمیکس و گرگ رولند تمجید کردند. فیلم همچنین در گیشه موفق بود و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

داستان فیلم

اوگدن مارش (جکسون رودریگز) یک پسر یتیم است که با مادربزرگش (اوکی ادیا) در یک هتل در ساحل اقیانوس اطلس زندگی می‌کند. اوگدن در هتل با گروهی از جادوگران شیطانی آشنا می‌شود که قصد دارند تمام کودکان جهان را به موش تبدیل کنند.

جادوگران به رهبری گریس نیکولسون (آنا هاتاوی) قرار دارند. گریس یک جادوگر قدرتمند است که از کودکان متنفر است. او معتقد است که کودکان موجودات شروری هستند که باید از بین بروند.

اوگدن و مادربزرگش از نقشه جادوگران مطلع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند از کودکان جهان محافظت کنند. آنها با کمک یک گروه از کودکان دیگر، با جادوگران مبارزه می‌کنند و آنها را شکست می‌دهند.

در پایان فیلم، جادوگران به موش تبدیل می‌شوند و اوگدن و مادربزرگش با کودکان دیگر در هتل زندگی می‌کنند.

شخصیت‌های اصلی

اوگدن مارش: اوگدن یک پسر یتیم است که با مادربزرگش زندگی می‌کند. او یک پسر باهوش و کنجکاو است که از ماجراجویی لذت می‌برد.
مادربزرگ اوگدن: مادربزرگ اوگدن یک زن مهربان و دلسوز است که از اوگدن مراقبت می‌کند. او یک زن باهوش و سرسخت است که همیشه از اوگدن حمایت می‌کند.
گریس نیکولسون: گریس یک جادوگر قدرتمند است که از کودکان متنفر است. او معتقد است که کودکان موجودات شروری هستند که باید از بین بروند.
جوایز

نامزد جایزه بهترین فیلم ترسناک از جشنواره فیلم ساترن
نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم ساترن برای آنا هاتاوی
نکات مثبت

بازی آنا هاتاوی: آنا هاتاوی در نقش گریس نیکولسون به خوبی توانسته است یک شخصیت شرور و ترسناک را به تصویر بکشد.
کارگردانی رابرت زیمیکس: رابرت زیمیکس توانسته است یک فیلم فانتزی و ترسناک جذاب و دیدنی بسازد. او از جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن برای خلق یک تجربه لذت‌بخش برای مخاطبان استفاده کرده است.
فیلمنامه رابرت زیمیکس و گرگ رولند: فیلمنامه رابرت زیمیکس و گرگ رولند به خوبی توانسته است داستانی پر از ماجراجویی و هیجان را روایت کند.
نکات منفی

برخی از سکانس‌های فیلم: برخی از سکانس‌های فیلم، مانند سکانس‌های جادوگری، کمی اغراق‌آمیز و غیرواقعی هستند.
پایان فیلم: پایان فیلم کمی مبهم و گنگ است و برخی از سوالات مخاطبان را بی پاسخ می گذارد.
در مجموع، فیلم جادوگران یک فیلم فانتزی و ترسناک خوب است که برای طرفداران این ژانر مناسب است. این فیلم با بازی خوب بازیگران، کارگردانی مناسب و فیلمنامه خوب، می‌تواند مخاطبان را تا پایان فیلم درگیر خود نگه دارد.

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سید علی طاهری جاوید 3 سال پیش

    سلام
    نسخه دوبله فارسی دوزبانه بدون سانسور هست؟

    0
    1
    soheil 3 سال پیش

    خوب اونیکی سانسور نشده هم بنویس کدومه …

    0
    0
    امیر 3 سال پیش

    نسخه دوزبانش بدون سانسوره

    0
    0
    داوود 3 سال پیش

    آخه نمی دونم چی داره که سانسورش میکنن دیگه شورشو درآوردین انقدر زوم میکنید تو دماغ طرف که ادم از دیدن فیلم منصرف میشه

    12
    0
    Mahtear 3 سال پیش

    اصلا جالب نبود

    1
    2
    رضا 3 سال پیش

    قشنگ بود

    0
    1
    محمد 3 سال پیش

    سلام سایت شما عالی هست و قابل اعتماد و من خیلی کم دیدم که نیاره و یا فیلتر بشه لطفا همه فیلم هاتون رو نسخه 720×256رو هم اضافه کنید تا حجمش کمتر شه و بتونیم دانلود و ذخیره کنیم

    0
    2
    سعید 3 سال پیش

    سلام خسته نباشین الان دو سه روزمن نمی تونم از سایت شما دانلود بکنم نمی دونم موضوع چیه خواهشا رسیدگی کنید چون سایت های دیگه می تونم دانلود کنم ولی سایت شما نه دو سه بار هم نظر دادم ولی پیام هایی که میفرستم تو سایت نشون داده نمیشه

    0
    0
      ilya 3 سال پیش

      سلام
      مجدد تست بفرمایید و اطلاع بدین.تنظیماتی انجام دادیم که مشکل حل بشه.لطفا اطلاع بدین تا ما هم مطلع بشیم.ممنون و سپاس

      1
      0
    Dark elf 3 سال پیش

    سلام لطفا دوبله فیلم
    «Into the Woods رو هم بزارید ممنون❤️

    1
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *