بستن

71% رضایت

دانلود فیلم وصیت نامه The Will 2020 با دوبله فارسی

رمانتیک , | آمریکا | 1 ساعت و 45 دقیقه | 2020 | 71 % رضایت | 10/ 6.2
بازیگران : Caroline Mixon، Chris McKenna، Megan Dodds،
کارگردان : Louise Alston

برای همه سنین

دوبله

پخش آنلاین

خلاصه فیلم وصیت نامه The Will : در فیلم وصیت نامه (The Will داستان از آنجایی شروع می شود که مادربزرگ زنی به نام جوزفین مالون فوت می‌کند و وصیت می‌کند که برای به دست آوردن ارثیه خانوادگی باید همراه با مردی به نام جیمز مارکو که یک بوکسر است ازدواج کرده و در خانه مادر بزرگش زندگی کند…
درباره فیلم وصیت نامه The Will : محصول کشور آمریکا و در ژانر رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی Louise Alston در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم وصیت نامه بازیگرانی چون Caroline Mixon، Chris McKenna، Megan Dodds، و... به ایفای نقش پرداخته اند.
نمایش تریلر
خلاصه فیلم وصیت نامه The Will : در فیلم وصیت نامه (The Will داستان از آنجایی شروع می شود که مادربزرگ زنی به نام جوزفین مالون فوت می‌کند و وصیت می‌کند که برای به دست آوردن ارثیه خانوادگی باید همراه با مردی به نام جیمز مارکو که یک بوکسر است ازدواج کرده و در خانه مادر بزرگش زندگی کند…
درباره فیلم وصیت نامه The Will : محصول کشور آمریکا و در ژانر رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی Louise Alston در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم وصیت نامه بازیگرانی چون Caroline Mixon، Chris McKenna، Megan Dodds، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم سینمایی وصیت نامه (The Will) فیلمی در ژانر رمانتیک محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی لوئیس آلستون تهیه کننده استرالیایی است که بیشتر با فیلم های All My Friends Are Leaving Brisbane 2007 و Jucy 2010 شناخته می شود. نویسندگان فیلمنامه فیلم وصیت نامه کریستن اشلی و جوانی کین می باشند که هر دوی آنها دستی بر نوشتن رمان‌های عاشقانه نیز دارند و این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته کریستن اشلی، ساخته شده است. فیلم The Will اولین بار 14 فوریه 2022 در آمریکا اکران شد و لوکیشن و محل فیلمبرداری آن شهر بوستون است. شرکت Passionflix تهیه و ساخت این فیلم را بر عهده داشته است و آنجلا لیتل نوازنده موسیقی متن این فیلم می باشد.در ادامه شما نیز با دانلود فیلم وصیت نامه به تماشای این فیلم زیبا بنشیند.

خلاصه فیلم سینمایی وصیت نامه2022

جوزی در مراسم تشییع جنازه مادر بزرگش شرکت می کند او متوجه می شود که در وصیت مادر بزرگش به جیک مرموز رها شده است.ژوفین مالون در اوایل زندگی خود به سختی یاد گرفت که تنها یک نفر وجود دارد که او می تواند دوستش داشته باشد و به او اعتماد کند.مادر بزرگش،لیدیا مالون،ژوزفین از روی ناچاری،ناخودآگاه و با موفقیت،لباس مبدلی به تن کرد تا دیگران را از خود دور نگه دارد او در حاشیه مد و موسیقی نخبگان سبک زندگی جهانی را در پیش گرفت،اما خود را از خود دور نگه داشت.در حالی که ژوزفین در حال گردش در سراسر جهان بود،جیک اسپیر بوکسور بازنشسته در همان شهر کوچک زندگی می کرد که لیدیا در آن زندگی می کرد هیچ چیز پنهانی در مورد جیک وجود نداشت از جمله این واقعیت که او عادت داشت تصمیمات بسیار بدی بگیرد که به چه کسی عشق دهد.اما برای ژوزفین و جیک،یک نفر بود که آنها را می ستود، یک نفر که می دانست چگونه آنها را به سمت خوشبختی هدایت کند و یک نفر که قصد داشت….بدون تردید دانلود فیلم وصیت نامه بدون سانسور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم رمانتیک باشد تماشای این فیلم می تواند یکی از خاص ترین تجربیات شما در تماشای فیلم عاشقانه باشد.

بررسی فیلم وصیت نامه 

در فیلم وصیت نامه The Will داستان از آنجایی شروع می شود که مادربزرگ زنی به نام جوزفین مالون فوت می‌کند و وصیت می‌کند که برای به دست آوردن ارثیه خانوادگی باید همراه با مردی به نام جیمز مارکو که یک بوکسور است ازدواج کرده و در خانه مادربزرگش زندگی کند…فیلم در ژانر عاشقانه و رمانتیک ساخته شده است .بازیگران فیلم به خوبی انتخاب شده اند.و بازیگران به خوبی توانسته اند در فیلم خوش بدرخشند.گرچه فیلم ریتم کندی در پیش گرفته است اما این ریتم کند باعث نمی شود که مخاطب از دیدن فیلم خسته شود.از دیگر پیشنهاد های جذاب فیلمی ما برای شما فیلم عروسی شاتگان است این فیلم نیز می تواند برای شما بسیار دیدنی و زیبا باشد.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی وصیت نامه 2022

مگان دادز در نقش ژوزفین جوزی مالون

مگان دادز (Megan Dodds؛ زادهٔ ۱۵ فوریهٔ ۱۹۷۰) یک هنرپیشه، و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل ایالات متحده آمریکا است.از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به همیشه بعد از و جولیت، برهنه و وصیت نامه اشاره کرد.

کریس مک کنا در نقش جیک اسپیر

کریس مک‌کنا ( (Chris McKennaتهیه‌ کننده و فیلم‌ نامه‌ نویس اهل ایالات متحده آمریکا است.از فیلم‌های او می‌توان به ایگور و وصیت نامه اشاره کرد. هم‌چنین او نویسندهٔ مجموعه‌های بابای آمریکایی! و اجتماع بوده‌است.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی وصیت نامه با زیرنویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

مارتین دینگل وال در نقش هنری گانیون

مارتین دینگل-وال ( Martin Dingle-Wall) (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۷۱) بازیگر استرالیایی است.از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در استرانگرلند و همچنین فیلم وصیت نامه اشاره کرد.

همچنین از دیگر بازیگران فیلم وصیت نامه می توان به کریستین هاپر در نقش کانر اسپیر،کریستین هاپر در نقش کانر اسپیر،کارولین میکسون در نقش امبر اسپیر، تری مورفی در نقش اتان اسپیر،پاتریک بیاس در نقش آموند، بیلی ریک در نقش بوستون استون، رابین اسپیر در نقش آلیسا، دیوید آنتونی بوگلیون در نقش جونیور، آنچم شارما، رابین اس واکر،کریستین اشلی،آناییس لی،آیلین وایزینگر اشاره کرد.با دانلود فیلم سینمایی وصیت نامه با دوبله فارسی شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بپردازید.

ژانر عاشقانه، رمانتیک

فیلم رمانتیک داستانی عاشقانه یا رابطه‌ای قلبی متمرکز بر علاقه شدید، احساسات و درگیری عاطفی کاراکترهای اصلی (معمولا یک مرد و یک زن) و مسیر عشق آن‌ها تا ازدواج را به نمایش می‌گذارد. فیلم‌های عاشقانه روی داستان یک عشق یا جستجوی عشق به عنوان محور اصلی تمرکز دارند. گاهی دو کاراکتر اصلی با موانع و خطرات معتددی در راه رسیدن به یک‌دیگر مواجه می‌شوند (معمولا در فیلم‌های درام رمانتیک این‌گونه است) و با مشکلاتی چون مشکلات مالی، بیماری، وضعیت اجتماعی و نژادی، شغل،‌ موانع روانی یا خانواده دست و پنجه نرم می‌کنند. مانند یک رابطه عاشقانه واقعی، تنش‌های زندگی روزانه، وسوسه‌ها و بی‌وفایی، عدم سازگاری و تفاوت‌های فردی نیز وارد داستان می‌شوند.از مضامین اصلی فیلم‌های رمانتیک، می‌توان به عشق در نگاه اول، عشق میان افراد پیر و جوان، عشق یک طرفه، عشق بیمارگونه، عشق افلاطونی، عشق عرفانی، عشق ممنوعه، عشق صرفا فیزیکی، عشق فداکارانه، عشق مخرب و عشق تراژیک را در برمی‌گیرند. فیلم‌های رمانتیک از بهترین نمونه‌های فرار گرایی و داستان‌های فانتزی برای مخاطبان هستند مخصوصا که در این فیلم‌ها، دو قهرمان داستان بر مشکلات فائق می‌آیند، عشق خود را ابراز می‌کند و تا ابد به خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند.البته همه فیلم‌های رمانتیک شامل داستان‌های پریانی، رویاپردازی و پایان خوش نمی‌شوند اما عشق ابزار خوبی برای فرار از زندگی واقعی در سینما است. اگرچه ملودراما های اشک‌آور و فیلم‌های کمدی رمانتیک نیز از جمله فیلم‌های رمانتیک محسوب می‌شوند، اما هدف اصلی آن‌ها معمولا خلق درام یا طنز است.

در نهایت

فیلم وصیت نامه یکی از بهترین فیلم های ژانر عاشقانه و رمانتیک است که به تازگی اکران شده است این فیلم به دلیل فیلمنامه بسیار جذابش و همچنین بازیگران مشهورش توانست از دید مخاطب و منتقدان بسیار جالب باشد.و نظرات بسیار مثبتی دریافت کن اگر شما نیز به فیلم های عاشقانه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنم فیلم وصیت نامه 2022 را در کنار خانواده تماشا کنید و از آن لذت ببرید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما فیلم خفه شو است این فیلم نیز می تواند برای شما اوقات نابی را فراهم کند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سعید 2 سال پیش

    عجب فیلمی بود. بدون نقص.

    39
    14
    رونا 1 سال پیش

    عالی بود

    22
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *