بستن

85% رضایت

دانلود سریال فصل ازدواج Wedding Season 2022

اکشن , کمدی | انگلستان | 20 دقیقه | 2022 | 85 % رضایت | 10/ 6.6
بازیگران : Gavin Drea، Mohammed Amil Shafi، Rosa Salazar،
کارگردان : George Kane

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

خلاصه سریال فصل ازدواج Wedding Season : سریال فصل ازدواج Wedding Season 2022 در مورد زنی جوان به نام کیتی است که در روز عروسی خود با جسد همسر و تمام اعضای خانواده او مواجه می‌شود. حال هیچکس نمی‌داند این جنایت واقعا کار چه کسی است و…
درباره سریال فصل ازدواج Wedding Season : محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی George Kane در سال 2022 ساخته شده است. در سریال فصل ازدواج بازیگرانی چون Gavin Drea، Mohammed Amil Shafi، Rosa Salazar، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود نسخه زیرنویس چسبیده

نمایش تریلر
خلاصه سریال فصل ازدواج Wedding Season : سریال فصل ازدواج Wedding Season 2022 در مورد زنی جوان به نام کیتی است که در روز عروسی خود با جسد همسر و تمام اعضای خانواده او مواجه می‌شود. حال هیچکس نمی‌داند این جنایت واقعا کار چه کسی است و…
درباره سریال فصل ازدواج Wedding Season : محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی George Kane در سال 2022 ساخته شده است. در سریال فصل ازدواج بازیگرانی چون Gavin Drea، Mohammed Amil Shafi، Rosa Salazar، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

داستان سریال فصل ازدواج در مورد کیتی است، زنی که در روز عروسی خود با اتفاقات بدی مواجه می شود. همسرش و همه اعضای خانواده همسرش می میرند. هیچ کس نمی داند این جنایت کار چه کسی می تواند باشد و کیتی باید برای یافتن پاسخ سوالات خود تلاش کند.

در این سریال بازیگرانی همچون جین لینچ، نیکول آری پارکر، دیوید جیمز الیوت، براندون جیمیسون، بریتنی براون، تایلر نیکولز و تیلور میلر بازی می کنند.

سریال فصل ازدواج در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ از شبکه تلویزیونی UpTV پخش شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. این سریال با کسب نمره ۷۴٪ در وبگاه راتن تومیتوز، به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.

نکات مثبت سریال:

  • بازی خوب بازیگران
  • داستان جذاب و پرکشش
  • کارگردانی ظریف و هنرمندانه

نکات منفی سریال:

  • برخی از سکانس‌ها کمی کلیشه‌ای هستند

جمع‌بندی:

سریال فصل ازدواج سریالی جذاب و سرگرم‌کننده است که داستانی پرکشش و پرماجرا را با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی هنرمندانه روایت می‌کند. این سریال برای طرفداران سریال‌های درام و کمدی، انتخاب مناسبی است.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مثبت و منفی سریال فصل ازدواج می پردازیم:

نکات مثبت سریال:

  • بازی خوب بازیگران: بازیگران سریال فصل ازدواج، به ویژه جین لینچ، نیکول آری پارکر و دیوید جیمز الیوت، بازی های بسیار خوبی را ارائه می دهند. جین لینچ در نقش کیتی، نقشی چالش برانگیز را ایفا می کند و توانسته است به خوبی از پس آن برآید. نیکول آری پارکر نیز در نقش خواهر کیتی، بازی بسیار خوبی را ارائه می دهد. دیوید جیمز الیوت نیز در نقش کارآگاه، بازی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

  • داستان جذاب و پرکشش: داستان سریال فصل ازدواج، داستانی جذاب و پرکشش است که مخاطب را تا پایان سریال درگیر خود می کند. داستان سریال با یک جنایت هولناک آغاز می شود و در ادامه، مخاطب را با پیچ و خم های مختلفی مواجه می کند.

  • کارگردانی ظریف و هنرمندانه: کارگردانی سریال فصل ازدواج، ظریف و هنرمندانه است. کوین هاردی و امی ویلر، کارگردانان سریال، توانسته اند با کارگردانی خوب خود، داستان سریال را به خوبی روایت کنند.

نکات منفی سریال:

  • برخی از سکانس‌ها کمی کلیشه‌ای هستند: برخی از سکانس‌های سریال فصل ازدواج، کمی کلیشه ای هستند. به عنوان مثال، رابطه کیتی و خواهرش، کمی کلیشه ای است.

در مجموع، سریال فصل ازدواج سریالی جذاب و سرگرم‌کننده است که داستانی پرکشش و پرماجرا را با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی هنرمندانه روایت می‌کند. این سریال برای طرفداران سریال‌های درام و کمدی، انتخاب مناسبی است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *