بستن
دانلود فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther Wakanda Forever 2022 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther Wakanda Forever 2022 زیرنویس فارسی
دانلود فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه Black Panther Wakanda Forever 2022 زیرنویس فارسی

59% رضایت

دانلود فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد 2022 دوبله فارسی

اکشن , درام | آمریکا | 2 ساعت و 41 دقیقه | 2022 | 59 % رضایت | 10/ 7.1
بازیگران : Danai Gurira، Letitia Wright، Lupita Nyong'o،
کارگردان : Ryan Coogler

بالای 13 سال

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد Black Panther-Wakanda Forever : مردم واکاندا برای محافظت از خانه خود در برابر قدرت های جهانی مداخله گر در سوگ مرگ پادشاه T'Challa می جنگند.
درباره فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد Black Panther-Wakanda Forever : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Ryan Coogler در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد بازیگرانی چون Danai Gurira، Letitia Wright، Lupita Nyong'o، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

858.5MB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد Black Panther-Wakanda Forever : مردم واکاندا برای محافظت از خانه خود در برابر قدرت های جهانی مداخله گر در سوگ مرگ پادشاه T'Challa می جنگند.
درباره فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد Black Panther-Wakanda Forever : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Ryan Coogler در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد بازیگرانی چون Danai Gurira، Letitia Wright، Lupita Nyong'o، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

Black Panther: Wakanda Forever به فارسی بلک پنتر 2 یا پلنگ سیاه 2 محصول 2022 آمریکا است.می توانید فیلم Black Panther بلک پنتر یا پلنگ سیاه 2 با دوبله فارسی تماشا کنید و از آن لذت ببرید.در ادامه فیلم بلک پنتر یا همان پلنگ سیاه 2 در ژانر ابرقهرمانی محصول 2022 آمریکایی است که بر اساس شخصیت پلنگ سیاه مارول کامیکس است. فیلم قرار است دنباله ای بر پلنگ سیاه (2018) و سی امین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر است که فیلمنامه آن را با جو رابرت کول نوشته است.فیلم پلنگ سیاه 2 پس از اکران توانست نظر بسیاری از منتقدان و همچنین مخاطبان را به دست بیاورد.پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بنشیند.

فیلم پلنگ سیاه2 2022

در فیلم پلنگ سیاه رهبران شجاع و دلیر پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در برابر نیروهای مهاجم در پی مرگ پادشاه می جنگند، و تهدید جدیدی از ملت پنهان زیر دریا تالوکان پدیدار می شود. نیمور و آتلانتیس دارای یک مشکل ریشه‌ای با واکاندا هستند و همچنین در بخشی از تریلر شاهد حضور آیرون هارت هستیم که ظاهرا قرار است به شوری کمک کندواکاندا و آتلانتیس، هر دو تمدن‌هایی پیشرفته با فناوری و توانایی‌های نظامی بزرگی هستند که برای حفظ امنیت کشور و ملتشان، خود را از دید جهانیان، پنهان کرده‌اند. واکاندایی‌ها مانند همیشه نگران سواستفاده دیگران از تکنولوژی‌هایشان هستند و مردمان تمدن آتلانتیس، همواره ترس ورود دوباره ساکنان زمین به این کشور را دارند؛ در گذشته با ورود ساکنین زمین به آتلانتیس، مردم این کشور شاهد بی‌حرمتی‌های فراوانی از سمت زمینیان بودند.بدون تردید فیلم بلک پنتر2 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

بررسی فیلم سینمایی پلنگ سیاه

فیلم پلنگ سیاه یکی از جذابترین فیلم های ژانر ابر قهرمانی است فیلم نامه مملو از ایده ها و مضامین است پادشاه تالوکان و مردمش که از دنیای سطحی چندان راضی نیستند اقدام به نابودی آن می کنند همین امر موجب اتفاقات شگفت انگیز فیلم می شود.بازیگران فیلم پلنگ سیاه2 در نقش های خود بسیار حرفه ای دیده می شوند برای مثال رایت یک هنر پیشه با استعدا است که توانست در فیلم پلنگ سیاه یک بازی به یاد ماندنی بر جای بگذارد.در فیلم پلنگ سیاه 2 مانند بسیاری از فیلم های مارول داستان های زیادی جریان دارد همچنین شخصیت های زیادی نیز در آن دیده می شود که هر کدام دارای گذشته مرموز هستند همین امر موجب جذابیت فیلم برای بیننده می شود زیرا مخاطب در طول فیلم اقدام به کنکاش در مورد شخصیت ها می کند.از انجایی که فیلم پلنگ سیاه یک فیلم اکشن است این فیلم با جلوه های ویژه و سنگین درگیری ها،تعقیب و گریز خودرو،نبرد های زیر آب و لباس هایی با فناوری پیشرفته و اتفجار های تکان دهنده همراه است.صحنه های اکشن فیلم به طور حرفه ای در فیلم چیده شده است به گونه ای است که بیننده با تماشای فیلم دچار خستگی نمی شود چون فیلم پلنگ سیاه2 مملو از هیجان و هر بیننده ای با هر سلیقه ای را به خود جذب می کند.همچنین بسیاری از منتقدان طرح فیلم پلنگ سیاه را بسیار پر بار و خواندند.این فیلم گرچه اکشن است اما هسته اصلی آن درباره نحوه برخورد متفاوت مردم در مقابله با ضرر و زیان است این ویژگی در مشاجره مادر تچلا ملکه راموندا و خواهرش شوری بر سر آینده واکاندا مشهود است. فیلم پلنگ سیاه یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن است که می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم بلک پنتر2

در فیلم پلنگ سیاه 2 بازیگران بسیار حرفه ای ایفای نقش کرده اند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت در ادامه لتیشیا رایت در نقش شوری: شاهدخت واکاندا است که فناوری جدیدی را برای کشورش طراحی می‌کند. پس از مرگ چادویک بوزمن، که در رسانه‌های قبلی در نقش تِ‌چالا / بلک پانتر بازی کرده ‌بود، رایت نقش بزرگتری را در دنباله دریافت کرد رایت اظهار داشت که شوری به فناوری خود به عنوان راهی برای کنار آمدن از غم مرگ برادرش تِچالا روی می‌آورد.او در فیلم پلنگ سیاه نقش کلیدی و مهمی داشت که به خوبی توانست در نقش خود بدرخشد

لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا: یک «سگ جنگی»، جاسوس مخفی واکاندا، از قبیله ریور. نیونگو گفت که ناکیا پس از رویداد بلیپ و مرگ تِچالا «بالغ‌تر» شده‌است و توضیح داد که «اولویت‌های شخصیت او تغییر کرده و تیزتر شده‌اند» در حالی که ناکیا همچنان «شخصی است که وقتی به مشکلی برمی‌خورید با او تماس می‌گیرید».

دانای گوریرا در نقش اوکویه میدنایت اِنجل: جنرال دورا میلاجه، نیروهای ویژه کاملاً زن واکاندا. گوریرا گفت که این فیلم «وجوه بسیاری» از انسانیت اوکویه را بررسی خواهد کرد.در ادامه با دانلود فیلم پلنگ2 سیاه بلک پنتر با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

وینستون دوک در نقش ام‌ باکو: یک شخصیت بسیار قدرتمند که رهبر قبیله کوهستانی «جباری» است.دوک اشاره کرد که به دنبال درگیری جباری در رویدادهای انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)، این قبیله دیگر از بقیه واکاندا جدا نیست. او همچنین احساس کرد که ام‌باکو در تلاش است تا «دریابد که چگونه در این دنیای جدید برای واکاندا به پیش حرکت کند»

فلورنس کازومبا در نقش آیو: یکی از اعضا و فرمانده دوم دورا میلاجه.

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز آیرون‌هارت: یک دانشجوی اِم‌آی‌تی و مخترع نابغه‌ای که زرهی می‌سازد که رقیب زرهی است که توسط تونی استارک آیرون‌من ساخته شده‌است.رایان کوگلر، کارگردان، خاطرنشان کرد که ویلیامز نوعی فویل برای شوری است، و افزود: «رشته‌ای از شباهت‌ها» بین این دو شخصیت وجود دارد، اما «این دو همچنان بسیار متفاوت هستند»، و رابطه ویلیامز و شوری نشان‌دهنده کاوش مشابهی در «تنوع تجربه سیاه» است، همان‌طور که در رابطه بین تِچالا و کیلمونگر در پلنگ سیاه (۲۰۱۸) نشان داده شد.

میشائلا کوئل در نقش آنکا میدنایت اِنجل: جنگجوی واکاندا و مربی رزمی دورا میلاجه. کوئل به این سمت کشیده شد که این شخصیت مانند نسخهٔ کتاب‌های کمیک آن عجیب‌وغریب باشد، و کوگلر آنکا را به عنوان «نوعی شورشی» توصیف کرد.

تنوچ هوئرتا در نقش نیمور: فرمانروای تالوکان، تمدن باستانی ساکنان زیر آب. از او به عنوان خدای مار کوکولکان یاد می‌کنند. هوئرتا گفت که نیمور پس از افشای عمومی حقیقت واکاندا در پایان فیلم اول، تصمیم می‌گیرد تا در دنیای بالای آب دخالت کند، که در نتیجه تالوکان را در معرض خطر قرار می‌دهد و باعث می‌شود نیمور و مردمش «برای محافظت از خود اقدام کنند». هوئرتا همچنین تأیید کرد که این شخصیت مانند کتاب‌های کمیک یک جهش‌یافته است.هوئرتا، نیمور را یک ضدقهرمان نامید، و توضیح داد که هم برای او و هم برای کوگلر مهم است که شخصیت را با قابل درک‌کردن انگیزه‌هایش با وجود داشتن نقشی متضاد در فیلم، «انسانی» کنند. کوگلر مشتاق بود که «خصوصیات واقعاً منحصربه‌فرد» نیمور از جمله بال‌ها و گوش‌های نوک تیزش را در کمیک‌ها بگنجاند او همچنین این شخصیت را به عنوان «نوعی احمق، نوعی رمانتیک و فقط فوق‌العاده قدرتمند» توصیف کرد. هوئرتا برای این نقش یک زبان مایا را یادگرفت، و همچنین شنا را یافت گرفت.

مارتین فریمن در نقش اورت کی. راس: مأمور سازمان اطلاعات مرکزی که قبلاً با واکاندا ارتباط برقرار کرده بود. در این فیلم مشخص شده‌است که او و والنتینا آلگرا دی فونتین قبلاً ازدواج کرده بودند.با دانلود فیلم پلنگ سیاه2 بلک پنتر با دوبله فارسی در کنار ما بمانید و شما نیز از تماشای این فیلم زیبا لذت ببرید.

جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا آلگرا د فونتین: رئیس جدید سیا و همسر سابق راس

آنجلا باست در نقش راموندا: ملکهٔ مادر واکاندا که از مرگ پسرش ت‌چالا غمگین است. باست توضیح داد که راموندا سعی می‌کند بین رهبری مردمش، مادر بودن برای شوری، و حفظ تهدیدات واکاندا، تعادل برقرار کند، همه اینها در حالی که در غم مرگ پسرش تِچالا می‌سوزد، چیزی که «تحملش برای او بسیار سخت است».

علاوه بر این مایکل بی. جردن نقش خود را به‌عنوان اریک «کیلمونگر» استیونز از MCU تکرار می‌کند. ایزاک دو بانکوله، دوروتی استیل و دنی ساپانی به ترتیب نقش‌های خود را به عنوان بزرگان قبیله‌های ریور ترایب،مرچنت ترایب، و بوردر ترایب بازی می‌کنند. میبل کادنا نقش نامورا، دختر عموی نیمور، را به تصویر می‌کشد، در حالی که الکس لیوینالی نقش آتوما، جنگجوی تالوکان را به تصویر می‌کشد. چادویک بوزمن از طریق تصاویر آرشیوشدهٔ فیلم‌های قبلیِ MCU در نقش تِ‌چالا / بلک پانتر در پایان فیلم ظاهر می‌شود. لیک بل در نقش دکتر گراهام، دانشمند سیا مسئول جستجوی ویبرانیوم ظاهر می‌شود، در حالی که ریچارد شیف به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده ظاهر می‌شود. ترور نوآ، کمدین، صدای گریوت، هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط شوری را انجام می‌دهد، و کامارو عثمان در نقش یک افسر نیروی دریایی انتخاب شده‌است. دیواین لاو کنادو-سان در نقش توسان، پسر ت‌چالا و ناکیا در صحنه میان تیتراژ ظاهر می‌شود.

کلام آخر

فیلم پلنگ سیاه 2 که در سال 2022 اکران شد یکی از جذابترین فیلم های این سال بود زیرا این فیلم از یک فیلم نامه بسیار جذاب برخودار است همچنین بازیگران بسیار مشهور و حرفه ای در آن ایفای نقش می کنند پیشنهاد می کنم اگر شما نیز به دنبال یک فیلم زیبا و دیدنی هستید فیلم پلنگ سیاه را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما فیلم گرگ جوان است با تماشای این فیلم زیبا اوقات نابی را سپری کنید.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Meysam 1 سال پیش

    شما نوشتید زیرنویس ولی هیچ زیرنویسی نداره که این فیلم.خداوکیلی چطوری فیلمو ببینیم.بدون زیرنویس یعنی هیچی.حداقل بگید نداره خیال مردم راحت بشه.

    6
    1
      ilya 1 سال پیش

      سلام
      نوشتیم زبان اصلیه

      9
      1
      pfarhangian 1 سال پیش

      سلام خسته نباشید، قرارداده شد!

      0
      0
    امیرحسین 1 سال پیش

    ستون زبان اصلی به درد کسی نمیخوره
    تو که وقت گذاشتی سانسور کردی لااقل یه زیر نویس هم بگذار

    0
    1
    saeed 1 سال پیش

    aval negah kon bad begoo dost aziz zadh zaban asli

    1
    0
    Alex2005 1 سال پیش

    فیلم ها و سریال ها رو دیگه نسخه اصلی دیگه قرار نمیدید؟

    2
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *