بستن
دانلود فیلم گرگ جوان: فیلم Teen Wolf: The Movie 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم گرگ جوان: فیلم Teen Wolf: The Movie 2022 زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم گرگ جوان: فیلم Teen Wolf: The Movie 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

51% رضایت

دانلود فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf-The Movie 2023 دوبله فارسی

اکشن , تخیلی | آمریکا | 2 ساعت و 20 دقیقه | 2023 | 51 % رضایت | 10/ 5.8
بازیگران : Crystal Reed، Holland Roden، Tyler Posey،
کارگردان : Russell Mulcahy

بالای 17 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf-The Movie : شر وحشتناکی پدیدار شده است، گرگ ها یک بار دیگر زوزه می کشند، اما تنها گرگینه ای مانند اسکات مک کال می تواند هم پیمانان جدید را جمع کند و هم دوستان مورد اعتماد را برای مقابله با دشمنی که می تواند قوی ترین و مرگبارترین باشد، متحد کند.
درباره فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf-The Movie : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Russell Mulcahy در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم گرگ نوجوان بازیگرانی چون Crystal Reed، Holland Roden، Tyler Posey، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

736.6MB

خلاصه فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf-The Movie : شر وحشتناکی پدیدار شده است، گرگ ها یک بار دیگر زوزه می کشند، اما تنها گرگینه ای مانند اسکات مک کال می تواند هم پیمانان جدید را جمع کند و هم دوستان مورد اعتماد را برای مقابله با دشمنی که می تواند قوی ترین و مرگبارترین باشد، متحد کند.
درباره فیلم گرگ نوجوان Teen Wolf-The Movie : محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Russell Mulcahy در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم گرگ نوجوان بازیگرانی چون Crystal Reed، Holland Roden، Tyler Posey، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

گرگ نوجوان یا تین ولف (Teen Wolf: The Movie) که با عنوان (Teen Wolf) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم در ژانر اکشن، درام، فانتزی، عاشقانه و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی راسل مالکهی (Russell Mulcahy) است که توسط سه کمپانی‌ MGM Television و MTV Entertainment Studios و Orion Television تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جف دیویس نوشته است. فیلم گرگ نوجوان اولین بار در تاریخ 26 ژانویه سال 2023 میلادی توسط سرویس ویدویی پارامونت پلاس +Paramount در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شده است؛ فیلم گرگ نوجوان دنباله مجموعه Teen Wolf محصول شبکه MTV محسوب می‌شود که طی سال‌های 2011 تا 2017 میلادی پخش گردید؛ اکثر بازیگران این مجموعه، نقش‌های خود را در فیلم گرگ نوجوان نیز حفظ کرده‌اند؛ این فیلم همچنین به عنوان نقطه شروعی برای مجموعه تلویزیونی آینده، Wolf Pack، که براساس رمانی به همین نام از ادو ون بلکوم ساخته می‌شود، عمل خواهد کرد.در ادامه با دانلود فیلم گرگ نوجوان همراه ما باشید.

داستان فیلم سینمایی گرگ نوجوان 2023

پس از ترک بیکن هیلز،اسکات اکنون یک پناهگاه حیوانات را در لس آنجلس اداره می کند.که در مجاورت کلینیک جدید دیتون است و دیگر با مالیا در ارتباط نیست.لیدیا در یک شرکت در سانفرانسیسکو کار می کند،پس از دریافت یک تصویر مکرر از مرگ استایلز در یک تصادف اتومبیل با استایلز جدا شد و از آن زمان از توانایی های خود استفاده نکرده است.درک،مالیا و پیتر اکنون یک تعمیرگاه خودرو را اداره می کند،که پسر پانزده ساله درک،الی دائما جیپ بلا استفاده استایلز را می دزدد.الی که در کودکی از دیدن شکل گرگینه پدرش آسیب دیده است،هر زمان که تغییر شکل می دهد دچار غش می شود این اتفاق مانع از سایر توانایی های او می شود و رابطه او با درک را تیره میکند،مالیا اخیرا یک رابطه معمولی را با پریش آغاز کرده است.میسون به نیروی پلیس بیکن هیلز پیوسته است که درک به عنوان مشاور ماوراء طبیعی برای آنها عمل می کند.لیام در ژاپن زندگی می کند و با دوست دختر کیتسون خود رستورانی را اداره می کند و آنها از ظرف حاوی نوگیتسون محافظت می کنند.در اتفاقی یک شخص کلاه دار به رستوران حمله می کند چهره سرپوش با استفاده از یک شتاب دهنده شیمیایی آتش های متعددی را در جنگل بیکن هیلز ایجاد می کند،در حالی که اسکات، لیدیا و کریس تصاویری از آلیسون شبح مانند در مضیقه دریافت می کنند،آنها تئوری می کنند که روح او در دام باردو گرفتار شده است و تا زمانی که مراسمی را انجام ندهند،نمی تواند حرکت کند،که لیدیا دستور العمل های درهم آمیزی برای آن ارائه می دهد.آنها به همراه جکسون به بیکن هیلز باز می گردند.که به آنها کمک می کند تا دستور العمل های باقی مانده را رمزگشایی کنند.در طول ماه کامل،اسکات ،لیدیا و مالیا نمونه ای از زمین را از زمینی که آلیسون در اوک کریک در آن در گذشت می آورند و شمشیر اونی که او را کشت،به نمتون که به طور غیر منتظره ای آلیسون بیهوش را زنده می کند.او در بیمارستان با فراموشی از خواب بیدار می شود و فقط خاطرات تکه تکه شده از خانواده و دشمنی آنها با درک را حفظ می کند و هیچ خاطره ای از اسکات و یا سایر دوستانش ندارد او قبل از فرار به مالیا،اسکات و نگهبانان امنیتی حمله می کند دیتون متوجه می شود که….بدون تردید فیلم سینمایی گرگ نوجوان می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.

بررسی فیلم سینمایی گرگ نوجوان

ژانر فیلم گرگ نوجوان 2023 اکشن، درام و فانتزی است. این اثر در تاریخ 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401) از سرویس Paramount+ منتشر شد. مدت زمان فیلم سینمایی تین ولف ۲۰۲۳ حدودا 140 دقیقه است. فیلم گرگ نوجوان داستان گرگینه‌ای یه نام اسکات مک‌کال (با بازی تایلر پوزی) را دنبال می‌کند که از شهر خود در کالیفرنیا در برابر یک تهدید جدید و ترسناک محافظت می‌کند. این فیلم، در ادامه‌ی سریال Teen Wolf ساخته شده است که درباره‌ی یک شرور وحشتناک می‌باشد که تازه ظهور کرده است. گرگ‌ها باری دیگر زوزه می‌کشند اما تنها یک گرگینه همانند اسکات مک‌ کال می‌تواند هم عهدان و دوستان مورد اعتماد را برای نبردی در مقابل قوی‌ترین و کشنده‌ترین دشمن دور هم جمع کند. درام نوجوانان با بازگشت بیشتر بازیگران کلیدی شروع می شود جف دیویس این بار با یک فیلمنامه ترسناک و هیجان انگیز برگشته است.فیلمنامه او تلاش می کند تا شخصیت های بسیار محبوب تا منفور را بازگرداند.داستان مملو از نوستالژی است.راسل مالکهی کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت او بهترین انتخاب برای کارگردانی فیلم گرگ نوجوان است زیرا او هرگز نور نئونی را که دوست نداشت پیدا نکرد. با وجود جهش زمانی، بسیاری از بازیگران هنوز با درد طولانی از دست دادن آلیسون، با هنرنمایی کریستال رید در سال‌های قبل دست و پنجه نرم می‌کنند که او را به هدفی عالی برای نوگیتسون تبدیل می‌کند. فیلم‌برداری تنها نقطه‌ی مثبت ساختار سینمایی فیلم بود که با فضای فیلم آشناییت خاصی داشت و اغلب که بیننده را وادار به قطع کردن فیلم نکرد، تکنیک‌های فیلمبرداری بود که نجات داد. اکشن این فیلم، مانند تمامی 6 فصل سریال گرگ‌های نوجوان بود و به خوبی توانست تداعی‌کننده‌ی همان افراد با همان قدرت‌ها باشد که پیشرفت قابل توجهی داشتند.در ادامه پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم دسته گرگ ها به تماشای این اکشن هیجان انگیز بنشیند.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی گرگ نوجوان 2023

بازیگران بسیار مشهوری در فیلم گرگ نوجوان نقش آفرینی کرده اند که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت

تایلر پوزی در نقش اسکات مک‌کال

تایلر پوزی (Tyler Posey) بازیگر و موسیقیدان آمریکایی متولد 18 اکتبر 1991 (26 مهر 1370) است. او بازیگری را از سال 2000 و با فیلم مردان افتخار (Men of Honor) شروع کرد. سپس با بازی در سریال دکتر (Doc) و خدمتکاری در منهتن (Maid in Manhattan) شناخته شد. اما این سریال تین ولف و نقش اسکات مک‌کال بود که او را در جهان معروف کرد. پوزی بیشتر در زمینه موسیقی و صداپیشگی فعالیت دارد و در فیلم گرگ نوجوان 2023 نقش اصلی را ایفا می‌‌کند.

کریستال رید در نقش آلیسون آرجنت

کریستال رید (Crystal Reed) بازیگر آمریکایی در 6 فوریه 1985 (17 بهمن 1363) به دنیا آمد. او کار خود را از سال 2010 و فیلم آسمان شهر (Skyline) شروع کرد و سپس با بازی در سریال تین ولف توانست جایگاه خود را به عنوان بازیگر تثبیت کند. او از فصل سوم سریال را ترک کرد و فقط در پنجمین فصل آن حضوری کوتاه داشت. حال رید در فیلم Teen Wolf  2023 قصد دارد تا دوباره به عنوان آلیسون آرجنت ظاهر شود.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی گرگ نوجوان با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما بمانید.

تایلر هوچلین در نقش درک هیل

تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) بازیگر اهل آمریکا در 11 سپتامبر 1987 (20 شهریور 1366) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1998 و فیلم Disney Sing-Along Songs شروع کرد. او با فیلم‌های جاده‌ای به سوی تباهی (Road to Perdition) و سیر در عرش (7th Heaven) توجه‌ها را به خود جلب کرد. پس از آن هولچین به ایفای نقش درک هیل در سریال تین ولف پرداخت. او در فیلم سینمایی تین ولف ۲۰۲۳ نیز باری دیگر به ایفای نقش می‌پردازد.

هالند رودن در نقش لیدیا مارتین

هالند رودن (Holland Roden) بازیگر اهل آمریکا در 7 اکتبر 1986 (15 مهر 1365) متولد شد. او بازیگری را از سال 2007 و سریال سی اس آی: بررسی صحنه جرم (CSI: Crime Scene Investigation) شروع کرد. بازی در سریال تین ولف رودن را به شهرت رساند. او در آثار دیگری همچون سریال‌های کانال صفر (Channel Zero: Butcher’s Block)، افسانه‌‌های قومیتی (Lore) و فیلم گریزناپذیر (No Escape) ایفای نقش داشته است. هالند رودن در فیلم گرگ نوجوان 2023 یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند.با دانلود فیلم سینمایی گرگ نوجوان با دوبله فارسی شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بپردازید.

شلی هنینگ در نقش مالیا تیت

شلی هنینگ (Shelley Hennig) بازیگر و مدل آمریکایی متولد 2 ژانویه 1987 (12 دی 1365) است. او بازیگری را از سال 2004 و حرفه مدلینگ شروع کرد و در چند سریال نیز حضور کوتاه پیدا کرد. او با نقش‌آفرینی در سریال روزهای زندگی ما (Days of Our Lives) شهرت پیدا کرد و سپس در سریال دایره راز (The Secret Circle) ایفای نقش داشت. نقش مالیا تیت او در سریال تین ولف خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی بود. او  در آثار دیگری همچون فیلم‌های ویجا (Ouija)، غیردوستانه (Unfriended) و وقتی برای اولین بار ملاقات کردیم (When We First Met) حضور پیدا کرد.

جی آر بورن (JR Bourne) در نقش کریس آرجنت

جی آر بورن یک هنرپیشه اهل کانادا است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از کارهای معروف او می‌توان به بازی در فیلم سیزده روح و سریال تین ولف، پرندگان کوچک و ۱۰۰ نفر و گرگ نوجوان اشاره کرد.

از دیگر بازیگران فیلم گرگ نوجوان می توان به ایان بوهن (Ian Bohen) در نقش پیتر هیل،کالتن هاینز (Colton Haynes) در نقش جکسون ویتمور،لیندن اشبی (Linden Ashby) در نقش نوا استیلینسکی،ملیسا پونزیو (Melissa Ponzio) در نقش ملیسا مک‌ کال اشاره کرد.

کلام آخر 

فیلم سینمایی گرگ نوجوان با موضوع گرگینه ها یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 است که به تازگی اکران شده اشت اگر شما نیز به فیلم های ژانر ترسناک و با موضوعات گرگینه علاقه دارید پیشنهاد می کنم این فیلم هیجان انگیز را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما فیلم عروسی شاتگان است این فیلم نیز می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    حسن 1 سال پیش

    عالی و زیبا

    0
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *