بستن
دانلود فیلم پاتان Pathaan با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم پاتان Pathaan با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم پاتان Pathaan با زیرنویس فارسی چسبیده

65% رضایت

دانلود فیلم پاتان Pathaan 2023 دوبله فارسی

اکشن , درام | هند | 2 ساعت و 26 دقیقه | 2023 | 65 % رضایت | 10/ 6.2
بازیگران : Deepika Padukone، John Abraham، Shah Rukh Khan،
کارگردان : Siddharth Anand

بالای 13 سال

دوبله

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم پاتان Pathaan : یک مامور هندی در حالی که یک مزدور بی رحم، با یک انتقام تلخ، یک حمله آخرالزمانی را علیه کشور انجام می دهد، با ساعت روز قیامت مسابقه می دهد.
درباره فیلم پاتان Pathaan : محصول کشور هند و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Siddharth Anand در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم پاتان بازیگرانی چون Deepika Padukone، John Abraham، Shah Rukh Khan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود دوبله فارسی

لینک های دانلود زیرنویس چسبیده

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 480

758.1MB

خلاصه فیلم پاتان Pathaan : یک مامور هندی در حالی که یک مزدور بی رحم، با یک انتقام تلخ، یک حمله آخرالزمانی را علیه کشور انجام می دهد، با ساعت روز قیامت مسابقه می دهد.
درباره فیلم پاتان Pathaan : محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Siddharth Anand در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم پاتان بازیگرانی چون Deepika Padukone، John Abraham، Shah Rukh Khan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

 

فیلم هندی پاتان Pathaan) 2023) ساخت کشور هند و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز ، درام و به کارگردانی و نویسندگی سیدارت آناند می باشد. در فیلم هندی پاتان 2023 بازیگرانی مانند دیپیکا پادوکن، شاهرخ خان، جان آبراهام و… به هنرنمایی پرداخته اند.فیلم جدید پاتان در روز جمهوری هند اکران شد این فیلم پس از اکران توانست محبوبیت بالایی در میان مردم هند به دست بیاورد.زمان پخش فیلم هندی پاتان 2 ساعت و 24 دقیقه است این فیلم محدودیت سنی برای تماشاگران ندارد و شما نیز می تواند با دانلود فیلم پاتان با ما همراه باشید، تا شما نیز با تماشای این فیلم زیبا شاهد اتفاقات بسیار اکشن و هیجان انگیز این فیلم باشید.

داستان فیلم پاتان

در سال 2019،دولت هند ماده 370 را به جامو و کشمیر وضعیت ویژه ای اعطا می کند،این خبر بر یک ژنرال ارتش پاکستان که درگیره بیماری سرطان است تاثیر می گذارد که تصمیم می گیرد از هند انتقام بگیرد.او قرار دادی را با جیم امضا می کند.طرح داستان پلیسی در مقابل جنایتکاران است.اما اتفاق بسیار جالب این است که فیلم پاتان در محیط دیستوپیایی قرار خواهد گرفت.فیلم در جایی از خاورمیانه است. در فیلم پاتان تمام خانه های بزرگ ساخته شده که خانه هایی در قدیم محل سکونت افراد ثروتمند بود اکنون محل سکونت مجرمان است.جان آبراهام نقش یکی از این جنایتکاران و یک سلطان بزرگ مواد مخدر را بازی می کند.او به عنوان یک گانگستر بی رحم به تصویر کشیده شده است.پدر مادر شاهرخ خان در دوران کودکی او توسط مهاجمان مرموز ترور می شود پاتان به خاطر انتقام به شدت عصبانی شد و عهد کرد که آنها را رد یابی و نابود کند.در ادامه پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم بهملا نایاک به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.

بررسی فیلم هندی پاتان 2023

فیلم جدید پاتان یک فیلم اکشن و مهیج جاسوسی است شاهرخ خان،جان آبراهام،دیپیکا پادوکونه،در نقش های اصلی هستند این فیلم به کارگردانی سیدارت آناند و تهیه کنندگی آدیتیا چوپرا و الکساندر دوستال در زیر پرچم یاش راج فیلمز تهیه شده است.از عوامل فیلم پاتان می توان به ساچیث پائولوز به فیلمبرداری پرداخت و عارف شیخ تدوین فیلم را بر عهده داشت ویشال دادلانی و شکر روجیانی موسیقی متن و پس زمینه فیلم را ساخته اند اشاره کرد.فیلم پاتان حدود 2 ساعت و 26 دقیقه است.داستان فیلم از کشمیر شروع می شود که به محض حذف ماده 370 فضای وحشت در پاکستان به راه می افتد در فیلم یک باند تروریستی خصوصی به نام و رهبر آن جیم نشان داده می شود جیم زمانی سرباز هند بود جیم هم به دلیل نفرتی که از هند دارد تروریست شده است اکنون به او ماموریتی داده شده است که ویروسی را در هند پخش کند این ویروس می تواند در عرض چند دقیقه کل کشور را از بین ببرد.در چنین شرایطی قهرمان اصلی فیلم پاتان که در تبعید است فرا خوانده می شود تا از این حادثه وحشتناک جلو گیری کند. داستان فیلم بسیار هیجان انگیز و دیدنی است به گونه ای که مخاطب با هیجان فیلم را دنبال می کند.فیلم پاتان به دلیل وجود بازیگران بسیار مطرح بالیوود از محبوبیت بالایی پس از اکران برخوردار شد.این فیلم یکی از بهترین فیلم های ژانر اکشن در بالیوود است که کاملا مملو از اکشن،احساسات،میهن پرستی،طنز،هیجان و البته قدرت ستاره شاهرخ است.این فیلم یک منظره بصری است و رقص اکشن نیز می توان به آن گفت.فیلم پاتان داستان بسیار جذابی را دنبال می کند مخاطب با تماشای فیلم خسته و کسل نمی شود زیرا در همه صحنه های فیلم لحظات اکشن به خوبی چیده شده است.در ادامه با دانلود فیلم عزیز بانگرا برقص با ما همراه باشید.

معرفی بازیگران فیلم پاتان

از بازیگران فیلم هندی پاتان می توان به شاهرخ خان در نقش یک مامور مخفی که در تلاش است تا یک گروه تبهکار را دستگیر کند، دیپیکا پادوکن در نقش روبینا محسن،مامور سابق آی آس آس، گریس گیردار در نقش روبینا جوان، جان آبراهام درنقش جیم،رهبر یک گروه مخوف ،دیمپل کاپادیا به عنوان نادینی رئیس پنهان، آشوتوش رانا در نقش سرهنگ سونیل لوترا،شاجی چودری در نقش رضا متحد پاتان،اکتا کاول در نقش شوتا متحد پاتان، پراکاش بلوادی در نقش دکتر سهانی، منیش ودهوا به عنوان ژنرال قادر، پرم جانگیانی در نقش دکتر فاروقی، دیگانتا هازاریکا در نقش جوزوف متحد پاتان، ویراف پاتل در نقش ریشی متحد پاتان، مولوی خان در نقش مردان جیم، مانسی تاکساک در نقش همسر جیم، آشوتوش سینگ در نقش پدر روبینا،آمانپریت هوندال در نقش مادر روبینا، مصطفی اکساری در نقش فاید،نیکات خان در نقش یک زن افغانی که نام پاتان را گذاشت، سلمان خان در نقش آویناش سینگ تایگر راتور اشاره کرد .از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم خشم این فیلم می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و دیدنی باشد.تماشای این فیلم را از دست ندهید.

بالیوود

سینمای هندوستان با عنوان تجاری بالیوود سالانه هزاران عنوان سینمایی و سریالی تولید کرده و به نمایش عمومی درمی آورد. با هزینه‌های کلان و سرمایه ‌گذاری زیاد که اصل قضیه‌اش میدان دادن به جوان‌هاست. از سال‌ها پیش فیلم‌های زیادی تولید شده که چه در خود هند و چه در کل جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است.در ادامه با دانلود فیلم پاتان با زیر نویس چسبیده فارسی همراه ما باشید تا شما نیز از دیدن فیلم اکشن پاتان لذت ببرید.

بالیوود نام غیررسمی صنعت فیلم‌ سازی به زبان‌های اردو و هندی در سینمای هند است. بالیوود همزاد آسیایی و شرقی هالیوود است که در موضوع فیلمسازی و با اهداف تجاری و فرهنگی رشد و نمو پیدا کرد. بالیوود به مجموعه سینمای شمال هندوستان گفته می‌شود که مرکز اصلی آن در شهر بمبئی است. بالیوود در سال ۲۰۰۱ حدوداً معادل ۳.۵ میلیارد دلار بلیت فروخته است. مخاطبان فیلم‌های این کمپانی، در شبه قاره هند، کشورهای غربی، خاورمیانه، آسیای میانه و روسیه، آفریقا و اقلیت‌های هندی و اردو زبان سراسر جهان هستند بیشتر محصولات بالیوود به زبان هندی، اردو و زبان انگلیسی تولید شده‌اند. اخیراً از زبان انگلیسی بیشتر در این فیلم‌ها یا آهنگ‌ها بهره می‌گیرند. بالیوود، از نام هالیوود، صنعت فیلم‌سازی ایالات متحده آمریکا اقتباس شده، اما اخیراً به فرهنگ لغات انگلیسی نامدار آکسفورد نیز راه یافته‌ است. بالیوود به تولید انبوه فیلم‌های عمدتاً تجارتی شهرت دارد و سالانه بیش از هزار فیلم می‌سازد. از بازیگران برجستهٔ بالیوود می‌توان به شاهرخ خان، سلمان خان،اشاره کرد. از برخی کارگردانان نامدار هندی می‌توان به دیوید داوان، کاران جوهر، یاش چوپرا، سانجی لیلا بانسالی، راجکومار هیرانی، کبیر خان،فرحان اختر، زویا اختر، روهیت شتی و امتیاز علی اشاره کرد. از تهیه‌کنندگان هم می‌توان به آدیتیا چوپرا، گوری خان، دیا میرزا و کاران جوهرنیز اشاره کرد. در دهه 2000 ، دوره شناخته شدن بیشنر بالیوود در سراسر جهان است. رشد اقتصاد هندوستان و تقاضای فیلم های با کیفیت در این دوره باعث شد صنعت فیلم سازی بالیوود به سطح استاندارد جدیدی در زمینه تولید ، فیلمبرداری و فیلمنامه نویسی و همچنین پیشرفت های فنی در زمینه هایی مانند جلوه های ویژه و انیمیشن دست پیدا کند . برخی از بزرگترین کمپانی تولید فیلم ، از جمله Yash Raj Films و Dharma Productions به تولید فیلم های جدید و مدرن پرداختند . در دهه 2010 ، بالیوود ستارگانی مانند سلمان خان ، آجی دوگان  ، آکشی کومار و شاهرخ خان را برای ساخت فیلم های ماسالا با بودجه هنگفت استخدام کرد . در این فیلم ها از بازیگران زن بسیار جوانتری استفاده می شد . اگرچه این فیلم ها اغلب مورد تحسین منتقدین قرار نمی گرفت اما از نظر تجاری موفق بودند. اکثر ستارگان دهه 2000 بالیوود مانند هریتیک روشن (Hrithik Roshan) ، ابیشک باچان (Abhishek Bachchan) و شاهد کاپور(Shahid Kapoor) در دهه بعد نیز کارنامه موفقی از خود نشان دادند . در دهه 2010 بالیوود شاهد نسل جدیدی از بازیگران محبوب در فیلم های مختلف بود . در این دهه بازیگران کم سن جدیدی همچون رانویر سینگ (Ranveer Singh) ، راجکومار رائو (Rajkumar Rao) ، ایوشمن خورانا (Ayushmann Khurana) ، كارتیك آاریان (Kartik Aaryan) ، سوشان سینگ رجپوت (Sushant Singh Rajput) ، تایگر شروف (Tiger Shroff) ، ویكی كاوشال (Vicky Kaushal) و وارون داوان (Varun Dhawan) به بالیوود راه پیدا کردند. در میان موضوعات جدید بالیوود ، فیلم های زن محور مانند فیلم تصویر کثیف (The Dirty Picture 2011) ، کاهانی (Kahaani 2012) ، ملکه (Queen 2014) ، گندم (Parched 2015) و صورتی (Pink  2016) شروع به دستیابی به موفقیت های گسترده مالی کردند.بدون تردید دانلود فیلم پاتان بدون سانسور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم هندی باشد.

کلام آخر

فیلم جدید پاتان محصول کشور هند 2023 یکی از بهترین فیلم های بالیوود است که به تازگی اکران شده است در این فیلم بازیگران مطرح سینمای هند نقش آفرینی می کنند و همین امر به محبوبیت فیلم تاثیر بسزایی افزوده است.اگر شما هم به دنبال یک فیلم زیبای هندی هستید پیشنهاد می کنم فیلم پاتان را تماشا کنید این فیلم می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم کند.از دیگر فیلم های پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم پالتو جانوار است.این فیلم تماشایی می تواند تجربه بسیار خوبی برای شما باشد.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سامان 1 سال پیش

    با سلام به آدمین کیفیت خوبش چند روزی دیگه منتشر میشه لطفاً جواب بدید؟؟؟

    1
    0
      pfarhangian 1 سال پیش

      سلام خسته نباشید نیم ساعت دیگ دوبلش اضافه میشه به محض انتشار اطلاع میدم

      2
      1
    رحیم 1 سال پیش

    باسلام وخسته نباشید واقعا دمتون گرم. اگرلیست کیفیتها رو هم بذارید عالی تر میشه

    2
    0
      pfarhangian 1 سال پیش

      سلام و خسته نباشید، کیفیت خوب به محض انتشار قرار داده خواهد شد.

      0
      0
    Mehdi 12 ماه پیش

    لینک دوبله فارسی چرا hdcam کیفیت بالاش اومده ک

    0
    0
      pfarhangian 12 ماه پیش

      سلام خسته نباشید ممنون از خبری که دادید تا ساعاتی دیگه مشکل برطرف میشه

      0
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *