بستن
دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 2023 Ant Man زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 2023 Ant Man زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 2023 Ant Man زیرنویس فارسی چسبیده

75% رضایت

دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 3 2023 Ant Man زیرنویس فارسی چسبیده

اکشن , کمدی | | 2 ساعت و 5 دقیقه | 2023 | 75 % رضایت | 10/ 6.6
بازیگران : Evangeline Lilly، Jonathan Majors، Paul Rudd،
کارگردان : Peyton Reed

بالای 13 سال

زیرنویس چسبیده

پخش آنلاین

زبان اصلی

خلاصه فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania : اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است...
درباره فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania : محصول کشور و در ژانر اکشن، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Peyton Reed در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم مرد مورچه ای بازیگرانی چون Evangeline Lilly، Jonathan Majors، Paul Rudd، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک های دانلود زبان اصلی

کیفیت : 720p

1GB

نمایش تریلر
خلاصه فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania : اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است...
درباره فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania : محصول کشور و در ژانر اکشن ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Peyton Reed در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم مرد مورچه ای بازیگرانی چون Evangeline Lilly، Jonathan Majors، Paul Rudd، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

فیلم پر طرفدار Ant Man and the Wasp Quantumania محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Peyton Reed در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا بازیگرانی چون Bill Murray، Clément Osty، Corey Stoll، David Bertucci، Evangeline Lilly، Jonathan Majors، Kathryn Newton، Leonardo Taiwo، Michael Douglas، Michelle Pfeiffer به ایفای نقش پرداخته اند این فیلم دنباله جدید مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا است که پس از اکران در سال 2023 بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفت و همچنین توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدان به دست آورد.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 همراه ما باشید.

خلاصه فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

در این فیلم اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.بدون تردید دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2018 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد.

بررسی فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

در این فیلم که به طور رسمی فاز5 دنیای سینمای مارول را آغاز می کند،شرکای ابر قهرمان اسکات لنگ و هوپ ون داین برای ادامه ماجراجویی های خود در نقش مرد مورچه ای و زنبور باز می گردند.همراه با والدین هوپ،هنک پیم و جانت ون داین،خانواده خود را در حال کاوش قلمرو کوانتومی،تعامل با موجودات عجیب و غریب جدید و شروع ماجراجویی می بینند که آن ها را فراتر از حد تصورشان می برد.این بار کارگردان پیتون رید برای کارگردانی فیلم باز می گردد.کوین فایگه و استفن بروسارد نیز برای تهیه کنندگی پا به میدان گذاشته اند.شخصیت های اصلی فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا با دشمنان جدید و موجودات عجیب وغریب روبه رو می شوند تمام جهان جدید، اکنون با تهدید کانگ فاتح سروکار دارد.فیلم بیشتر در قسمت هایی در قلمرو کوانتومی اتفاق می افتد.مخاطب با تماشای فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 متوجه می شود که این دنباله تاریک تر و حماسی تر از فیلم های قبلی است.همچنین شخصیت منفی اصلی خط داستانی سه فاز فعلی استودیو را معرفی می کند.در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا دو دغدغه عمده وجود دارد اولی اسکات لانگ است که تلاش می کند با دخترش کیسی دوباره ارتباط برقرار کند و او را از زندگی جنایی و خطراتی که زندگی او را تحدید می کند دور کند دومی چراغی است که برای ارتباط با زندگی در قلمرو کوانتومی ایجاد می شود این دستگاه به جای امکان برقراری ارتباط ،اسکات کیسی و همه را مجبور می کند تا به دنیای میکروسکوپی برگردند.ابتدا که فیلم شروع می شود قلمرو کوانتومی  مکانی وحشی و پر از هیولاهای خطرناک به نظر می رسد اما مخاطب در حین تماشا متوجه می شود که نوعی تمدن در آن جا وجود دارد.البته این تمدن بسیار مرموز است و ممکن است در ذهن مخاطب سوال به وجود بیایید که آیا سکونتگاه ها به طور طبیعی به وجود آمده اند یا محصول ساخت افرادی هستند که آن جا گیر کرده اند.

معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومیا 2023

پل راد در نقش اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای:

پل استیون راد ( Paul Stephen Rudd) (زاده ۶ آوریل ۱۹۶۹) هنرپیشه آمریکایی است. از فیلم‌های او می‌توان به کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی و انتقام جویان:پایان بازی اشاره نمود.او در سال ٢٠٢١ به عنوان “جذاب ترین مرد زنده دنیا” از طرف مجله پیپل انتخاب شد. او در اول در فیلم‌های کمدی نقش آفرینی می‌کرد و با فیلم‌هایی همچون بی سرنخ، تابستان داغ و نمناک آمریکایی، باکره چهل ‌ساله، بهم ریخته، فراموش کردن سارا مارشال، ناهار برای احمق‌ها، رول مدلز، پلیس‌های جن-وای و دوستت دارم، مرد شناخته می‌شود.در تلویزیون، او بیشتر به خاطر نقشش در سریال تلویزیونی کمدی شبکه ان‌بی‌سی، دوستان در نقش «مایک هانیگان» دوست پسر فیبی بوفی که بعداً با او ازدواج می‌کند، شناخته می‌شود.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا در نقش یک انتقام ‌جوو جنایتکار خرده‌ پای سابق با لباسی است که به او اجازه می‌دهد در عین افزایش قدرت، کوچک‌ تر یا بزرگ‌ تر شود.

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین / واسپ:

نیکل اوانجلین لی لی ( Nicole Evangeline Lilly) (زاده ۳ اوت ۱۹۷۹) بازیگر کانادایی و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب است. لیلی در سال ۲۰۰۳ با موری هون ازدواج کرد که در سال ۲۰۰۴ به طلاق انجامید. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ با دامینیک مانهن در رابطه بود. او از سال ۲۰۱۰با نورمن کالی در رابطه است. وی در مجموعه لاست که از شبکه‌ای بی سی آمریکا پخش می‌شد در نقش کیت آستن بازی کرده‌است و همچنین در فیلم هابیت: برهوت اسماگ و هابیت: نبرد پنج سپاه به ایفای نقش تائوریل، فرمانده نظامی پایگاه الف‌ها در میرک وود پرداخته و در فیلم پولاد ناب نیز به ایفای نقش پرداخته‌است. وی همچنین در دنیای سینمایی مارول نقش هوپ پیم/زنبورک را ایفا می‌کند و در فیلم‌های مرد مورچه‌ای، مرد مورچه‌ای و زنبورک و فیلم لیزی مک‌گوایر بازی کرده‌است. او همچنین در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی حضور دارد.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقش دختر هنک پیم و جانت ون داین که لباسی مشابه و شنل زنبور مادرش را دارد.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای 2015 با ما همراه باشید و شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بنشنید.

مایکل داگلاس در نقش هنک پیم:

مایکِل کِرک داگلاس (Michael Kirk Douglas؛ زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۴۴) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او جوایز گوناگونی از جمله دو جایزهٔ اسکار، پنج جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده کسب کرده‌است. به او افتخاراتی مانند جایزهٔ گلدن گلوب سیسیل بی. دمیل و جایزهٔ یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا اهدا شده‌است. داگلاس برای به تصویر کشیدن گوردن گکو در درام وال استریت (۱۹۸۷) برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او این نقش را در وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد (۲۰۱۰) بازآفرینی کرد. نقش‌های بعدی داگلاس شامل جنگ رزها (۱۹۸۹)، غریزه اصلی (۱۹۹۲)، فروپاشی (۱۹۹۳)، رئیس‌جمهور آمریکا (۱۹۹۵)، بازی (۱۹۹۷)، قاچاق (۲۰۰۰) و پسران شگفت‌انگیز (۲۰۰۰) می‌شود. او در سال ۲۰۱۳ برای به تصویر کشیدن لیبراچی در فیلم پشت چلچراغ از شبکهٔ اچ‌بی‌او توانست یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده کسب کند. همچنین برای ایفای نقش در مجموعهٔ کمدی روش کامینسکی (۲۰۱۸–۲۰۲۱) برندهٔ یک جایزهٔ گلدن گلوب شد. او نقش هنک پیم را در چند فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول از جمله مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) و مرد مورچه‌ای و زنبورک (۲۰۱۸) ایفا کرده‌است.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقش مأمور سابق شیلد، حشره‌ شناس و فیزیک‌ دانی است که پس از ساخت این لباس تبدیل به مرد مورچه ای اصلی شد.

میشل فایفر در نقش جانت ون داین:

میشل ماری فایفر (Michelle Marie Pfeiffer؛ زادهٔ ۲۹ آوریل ۱۹۵۸) بازیگر آمریکایی است. او به‌عنوان یکی از پرکارترین بازیگران زن در دههٔ ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ شناخته شده‌است و جوایز مختلفی شامل یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ فیلم بفتا دریافت کرده و به علاوه نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده بوده‌است.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقشهمسر پیم، مادر هوپ و زنبور اصلی که به مدت ۳۰ سال در دنیایی کوانتومی گم شده بود.

کاترین نیوتون در نقش کاسی لنگ:

کاترین نیوتون (Kathryn Newton؛ زادهٔ ۸ فوریهٔ ۱۹۹۷) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.او در فیلم هایی مانند معلم بد (فیلم) (۲۰۱۱)،سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری (۲۰۱۷) ،دروغ‌های کوچک بزرگ (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۷, ۲۰۱۹)، مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (۲۰۲۲) به ایفای نقش پرداخته است.او در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در نقش دختر اسکات لنگ است. او قبلاً توسط اما فورمن در انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به تصویر کشیده شده بود.در ادامه با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 با زیر نویس چسبیده فارسی در کنار ما باشید.

جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح:

یک «دشمن سفر در زمان و مولتی ‌ورسی» که نوعی خط زمانی متناوب از شخصیتی است که در لوکی (۲۰۲۱) معرفی شد. مایکل والدرون، سرپرست نویسندگان لوکی، کانگ را «شرور بزرگ بعدی فیلم‌های متقابل» دنیای سینمایی مارول توصیف کرد. میجرز می‌گوید کانگ در کوانتومانیا آن شخصیت قبلی نیست، و با روان‌شناسی تغییر یافته متفاوت است. او به دلیل شخصیت‌های متفاوت اطرافش، کانگ را متفاوت از قبلی به تصویر می‌کشد، و از یک سریال به یک فیلم تغییر می‌کند.

علاوه بر این، بیل مری برای بازی در نقش شرور نامعلومی انتخاب شده‌است. شخصیت موداک نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

کلام آخر

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا2023 یکی از بهترین فیلم های سال 2023 است که به تازگی اکران شده است این فیلم به دلیل صحنه های اکشن و هیجان انگیز می تواند برای شما بسیار تماشایی و لذت بخش باشد اگر شما نیز به دنبال یک فیلم زیبا و دیدنی هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم اکشن است با تماشای آن اوقات نابی را سپری کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *